تشکیل اتاق فکر نخبگان هرمزگان برای کمک به منتخبان مردم ضروری است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تقویت شایسته‌سالاری سبب رشد هرمزگان خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 18 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی بعد از ظهر امروز در نشستی با موضوع بررسی اولویت‌های توسعه آینده هرمزگان اظهار داشت: نخبگان، رسانه‌ها و مسئولان کمک کنند تا نگاه توسعه محورانه به سرمایه‌های استان جای خود را در تصمیمات کلان کشور باز کند.
 
وی افزود: بزرگ‌ترین چالش استان هرمزگان، عدم توسعه متوازن آن است و که باید ایجاد این نگاه را در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حاکم کنیم.
 
استاد حوزه و دانشگاه در هرمزگان و از اساتید حوزه علمیه قم ادامه داد: ایجاد وفاق و همدلی در میان سرمایه‌های انسانی استان هرمزگان و ایجاد روحیه تحمل و مدارا با یکدیگر، تقویت شایسته‌سالاری در استان و توجه به مسائل پایه‌ای نظیر فرهنگ، هنر و ورزش از جمله اولویت‌های مهمی است که در برابر نمایندگان مردم این استان در مجلس دهم قرار دارد.
 
میرزایی عنوان کرد: تعریف مشترکات میان سرمایه‌های انسانی استان هرمزگان برای رسیدن به آنها ضروری است و این اهداف مشترک در قالب پیشرفت هرمزگان، توسعه این استان و رفع مشکلات مردم قابل طرح و تحقق است.
 
وی با بیان اینکه باید از نیروهای توانمند، متعهد و متخصص در امور مختلف بخصوص در رده‌های مدیریتی استفاده شود، گفت: تمرکزگرایی بخصوص در حوزه صنعتی در هرمزگان آفتی است که آسیب‌های آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد و آن‌گاه چاره‌اندیشی برای آن بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه هرمزگان تصریح کرد: منتخبان مردم هرمزگان نیازمند به یک تیم نخبه، متفکر و همگرا برای کمک به اتخاذ تصمیمات و تهیه طرح‌های کلیدی برای طرح از سوی نخبگان در مجلس و کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی مجلس هستند و تشکیل اتاق فکر نخبگان استان در زمینه‌های مختلف ضروری است.
 
وی به منتخبان استان توصیه کرد: روز آغاز بکار خود در مجلس دهم را روز پایان این مجلس بدانند و تلاش کنند تا به دور از نگاه‌های سیاسی و گروهی به توسعه استان و پیشرفت و ترقی آن فکر کنند.
 
میرزایی خاطرنشان کرد: هر مسؤولیتی امانت نظام به مسئولان است و باید در حفظ و حراست از این مسؤولیت و اعتماد مردم تلاش کرد.
 
وی گفت: باید دید برای تقویت مطالبه‌گری عمومی در استان هرمزگان چه می‌توان کرد.
 
این استاد دانشگاه افزود: مطالبه‌گری از سوی مردم و احساس وظیفه و رسالت در برابر رای مردم دو عامل مهم در به ثمر رسیدن توفیق برای نمایندگان آینده این استان در مجلس دهم است و امیدواریم بتوانند منتخبانی شایسته برای این مردم صبور و پرتلاش هرمزگان باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار