آمادگی همدان برای حضوردرلیگ برترهندبال

رییس هیات هندبال استان همدان گفت: برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور آمادگی استان همدان را به فدراسیون اعلام کرده ایم.
کد خبر: ۲۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 15 April 2015
رییس هیات هندبال استان همدان گفت: برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور آمادگی استان همدان را به فدراسیون اعلام کرده ایم.

به گزارش ایرنا ؛ مجید مشایخی پوراظهار کرد: فدراسیون برای فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم هایی را مجاز به حضور می کند که از ضمانت مالی مناسب برخوردار باشند و از این رو به فدراسیون تعهد داده ایم که همدان با حمایت مالی مطلوب گام به این رقابت ها خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: سال گذشته به رغم محدودیت های مالی و با حمایت باشگاه پاس توانستیم در لیگ دسته یک هندبال کشور حضور یابیم و در نهایت در جایگاه سوم قرار گرفتیم و حالا برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده می شویم.

وی بیان داشت: هندبال همدان از بازیکنان بومی تشکیل شده و سال قبل با قراردادهای رایگان حاضر به رقابت در لیگ دسته یک شدند و اکنون نیز توقع زیادی برای شرکت در لیگ برتر ندارند.

وی تصریح کرد: برای حضور قدرتمند در لیگ برتر هندبال کشور نیازمند پنج میلیارد ریال اعتبار مالی هستیم که امیدوارم مسوولان اجرایی استان حمایت لازم را داشته باشند.

رییس هیات هندبال استان همدان خاطرنشان کرد: حضور همدان در لیگ برتر هندبال کشور برای نخستین بار صورت می گیرد و افتخار ارزنده ای برای استان به شمار می رود.

وی افزود: هندبال از رشته های پرطرفدار در استان همدان است به خصوص اینکه بازیکنان مستعد بومی همدان از قابلیت های ارزنده برخوردار هستند و در صورت حمایت می توانند جزو بهترین های هندبال کشور باشند.

وی یادآور شد: تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم پاس همدان بومی هستند و سال قبل بدون چشم داشت مالی و فقط برای اثبات توانمندی ورزش هندبال استان همدان حاضر به همراهی تیم در رقابت های لیگ یک شدند.

تیم پاس همدان در فصل گذشته لیگ دسته یک هندبال کشور به مقام سوم دست یافت.

هم اکنون 500 ورزشکار به صورت سازماندهی شده در تیم های هندبال شهرهای مختلف استان همدان فعالیت دارند.

 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار