خراسان رضوی باید در مهد جودوی آسیا باشد

رئیس جدید هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی باید در جودو فراملی و فراآسیایی عمل کند و این استان می‌تواند مهد جودوی آسیا باشد.
کد خبر: ۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 13 April 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، حسین محمودی در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان رضوی که در تالار اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: جودو به نسبت ورزش‌های دیگر جامعه بزرگی ندارد اما دارای جامعه‌ای کیفی و اخلاق‌مدار است که دست از تلاش بر نمی‌دارد.

وی افزود: رأی اعتماد جامعه جودو مسئولیت سنگینی را به ما محول کرده است و از این پس به فکر کالبدشکافی مجمع نیستیم و از تمام اعضای مجمع کمک می‌گیریم.

محمودی عنوان کرد: هیچ خط قرمزی برای ما وجود ندارد و تمام خانواده جودو با همدلی و همزبانی با کار خود برای رسیدن جودو خراسان رضوی به جایگاه اصلی خود تلاش می‌کنند و به فکر حضور در عرصه‌های بین‌المللی هستیم.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی تاکید کرد: باید به پیشکسوتان توجه شود زیرا در خراسان رضوی قهرمانان ارزنده‌ای برای کمک به جوانان وجود دارد، همچنین باید به ظرفیت‌های شهرستان‌های استان توجه و آنها را از نزدیک بررسی کرد.

وی ادامه داد: امکانات سخت‌افزاری بسیاری در استان وجود دارد و می‌توانیم با همکاری آستان‌قدس مشکلات را برطرف کنیم، همچنین در جودو به بانوان استان که سهم بزرگی در افتخار‌آفرینی برای استان دارند، توجه ویژه‌ای داریم.

محمودی تصریح کرد: خراسان رضوی باید در جودو فراملی و فراآسیایی عمل کند، خراسان رضوی می‌تواند مهد جودوی آسیا باشد، همچنین می‌توان از ورزشکاران چوخه برای رشته جودو استفاده کرد و با استعدادیابی در مناطق مختلف استان از تمام ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی اظهار داشت: هیئت بدون نگاه جمعی و انتقال فکر موفق نمی‌شود به همین دلیل نقدپذیری در مدیریت جدید وجود دارد اما نباید نقد در راستای منافع شخصی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات و برنامه‌های مختلف در استان در سطح ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌شود که در همین راستا برای تامین حامی مالی اقدامات لازم انجام شده است.

محمودی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش قهرمانی، توسعه جودو در استان و استعدادیابی از اهداف اصلی است، همچنین در ماه‌های آینده آکادمی جودو دانشگاه فردوسی راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار