مشتركان آب استان فريب تبليغات شركت هاي خصوصي را نخورند!

با شروع فصل گرما ، انتشار برگه هايي رنگ و وارنگ تحت عنوان "اتصال شبكه هاي فاضلاب خانگي به شهري" در كوچه و خيابانهاي شهر مشهد شدت گرفته است.
کد خبر: ۲۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 29 April 2016
اين روزها انتشار برگه هاي گسترده تبليغاتي در خيابان شهر مشهد با عنوان "اتصال فاضلاب هاي خانگي به شهري" توسط شركت هاي بي نام و نشان ، منجر به بروز سوالات متعددي براي مشتركان در اين شهر شده است.
در همين باره تابناك خراسان رضوي طي تماسي با شركت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي پيگير اين موضوع شد.
يك مقام مسئول در اين شركت به خبرنگار تابناک رضوی گفت: تنها دو شركت "جهش صنعت" و "آمايش توسعه شرق" در حوزه مشاوره و اجراي اتصالات فاضلاب خانگي به شهري مورد تائيد شركت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي است.
وي با بيان اينكه ممكن است شركت هاي ديگري نيز تحت استانداردهاي نظام مهندسي اقدام به انجام امور مشاوره اي و اتصال شبكه هاي خانگي به سيستم فاضلاب شهري كنند ، اظهار كرد: مشتركان گرامي بايد به نام و تائيديه هاي مربوطه شركت هاي خصوصي كه از سازمانهاي ذي ربط اخذ شده است دقت كنند تا خداي ناكرده شاهد بروز اتفاقاتي در اين حوزه نباشيم.
وي ادامه داد: متاسفانه بعضي از افراد بدون ثبت شركت هاي رسمي و همچنين كسب مهارت هاي لازم از سازمان فني و حرفه اي اقدام به تبليغ در سطح شهر مي كنند كه در صدد هستيم تا بزودي اين مشكل را برطرف كنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار