اعتراض یک نماینده به ستاد نماز جمعه در باره برجام

کد خبر: ۲۱۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 25 April 2016

به گزارش «تابناک یزد»، پس از آنکه هفته گذشته ستاد نماز جمعه تهران خبر از سخنرانی علیرضا زاکانی، نماینده تهران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران را داد و با موجی از انتقادات رو به رو شد، علیرضا زاکانی با عنوان "رییس کمیسیون ویژه برجام" پشت تریبون قرار گرفت و در سخنرانی خود به نقد جدی برجام پرداخت و به صراحت اعلام کرد که باید نقض توافق هسته ای اعلام شود.

در این راستا عوض حیدرپور شهرضایی گفت: کار کمیسیون ویژه در تاریخی که گزارش را به صحن ارائه داد به پایان رسید و تمام شد و مجلس نیز طرحی را بر اساس نقطه نظرات کمیسیون ویژه برجام ، رهنمودهای رهبری و نظرات شورای عالی امنیت ملی به تصویب رساند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دوره فعالیت کمیسیون ویژه برجام تمام شده است، تصریح کرد: اگر قرارباشد خارج از این چهارچوب تعیین شده کسی برای خود عنوانی قائل باشد، این عنوان وجود خارجی ندارد .

حیدرپور با انتقاد از رویه ستاد نماز جمعه تهران گفت:حتما ستاد نماز جمعه تهران به این مطلب توجه داشته باشد که موضوع برجام مقوله ای است که به قانون گذاری مربوط است .

وی در این خصوص ادامه داد: علاوه بر این ، اینکه کسی که جانبدارانه و با نگاه خاص گروهی و سیاسی به موضوع برجام نگاه می کرد به عنوان سخنران پیش از خطبه ها انتخاب شود اتفاق نادری است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید از تریبون نماز جمعه حرفی یا کلامی منتشر شود که کار را برهم بریزد
.
جمهوریت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار