دانشگاه پیام نور جزو 1 درصد برتر جهان است

رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس گفت: امروز با گذشت افزون بر 26 سال از تاسيس اين دانشگاه، دستاوردها و توانمندي هاي آن بر هيچ كس پوشيده نيست و از آن جمله مي توان گفت كه دانش آموختگان دانشگاه پيام نور دانشجوياني باسواد، پژوهشگر و با فرهنگ هستند.
کد خبر: ۲۱۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 25 April 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور فارس: عبدالرسول قرائتي در آيين دانش آموختگي 700 دانشجوي دانشگاه پيام نور مركز شيراز افزود: اين دانشگاه همواره در توسعه علم ، دانش و پژوهش موثر و پيشرو بوده است و در تمام عرصه ها خوش درخشيده است به گونه اي كه درسال جاري و در رتبه بندي جامع كشور در بين تمام دانشگاه ها رتبه نهم را كسب كرده است.
رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس اظهار كرد: امروز افتخار داريم كه دانشگاه پيام نور جزو يك درصد دانشگاه هاي برتر كل دنيا قرار گرفته است و توانستيم در پايگاه استنادي جهان اسلام در زمينه كيفيت آموزشي رتبه ممتاز100 را كسب كنيم.

ضرورت تعادل آموزش عالي كشور در عرضه و تقاضا
منتخب مردم شيراز در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آيين گفت: بايد دانشجويان با تلاش و كوشش و اميد به آينده، مدارج عالي را طي كنند و در آينده با ورود به بازار كار و اشتغال زايي به پيشرفت هر چه بيشتر كشور و تامين معيشت و رفاه جامعه كمك كنند.
فرج الله رجبي با تاكيد بر نگاه كيفي آموزش در دانشگاه ها افزود: بايد جوانان را به تلاش و كوشش تشويق كرد و زماني كه درحوزه آموزش عالي بين عرضه و تقاضا تعادل ايجاد شود، اميد به كار و تلاش نيز ايجاد مي شود.
سرپرست دانشگاه پيام نور مركز شيراز نيز در اين آيين دانشجويان را سرمايه هاي ارزشمند جامعه دانست و با بيان اهميت و جايگاه علم ، معرفت و دانش گفت: كسب علم بدون دانش و معرفت امكان پذير نيست و دانشجويان بايد با همت و تلاش در راه علم و معرفت و رسيدن به مراحل و مدارج بالاتر و كسب كمال گام بردارند .
قاسم فروزاني افزود: دانش آموختگان دانشگاه پيام نور شيراز افتخارات ماندگار اين دانشگاه محسوب مي شوند و تمامي افتخارات و دستاوردهاي چشمگيري كه تاكنون حاصل شده است مرهون تلاش دانشگاهيان و بويژه دانش آموختگان اين دانشگاه بوده است.
اين آيين به همت انجمن هاي علمي دانشگاه پيام نور مركز شيراز و با حضور 700 دانش آموخته اين مركز دانشگاهي در 47 رشته تحصيلي برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار