دو خبرنامه تابناک ؛

از عاملی که باعث نرفتن ملوانی ها به مراسم اولادی شد تا پیش بازی قوی سپید انزلی ؛ سایپا / آیا شوک قرمزها به انزلی هم می رسد؟

به گزارش تابناک گیلان، وقتی به ما خبر دادند ما در حال تمرین بودیم و با شنیدن این خبر دنیا بر سرم خراب شد و تمام بازیکنان ملوان نمی توانستند باور کنند مهرداد که تا دو روز پیش با ما تمرین می کرد و برای مداوا به تهران آمده بود، به یکباره از بین ما جدا شود و دیگر به ملوان بندر انزلی برنگردد.
کد خبر: ۲۱۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 21 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


عاملی که باعث نرفتن ملوانی ها به مراسم اولادی شد


تابناک: پژمان نوری با ابراز تاسف از درگذشت نابهنگام مهرداد اولادی گفت: هنوز در شوک از دست دادن هادی نوروزی بودیم که مهرداد هم به آن اضافه شد.

به گزارش تابناک گیلان، وقتی به ما خبر دادند ما در حال تمرین بودیم و با شنیدن این خبر دنیا بر سرم خراب شد و تمام بازیکنان ملوان نمی توانستند باور کنند مهرداد که تا دو روز پیش با ما تمرین می کرد و برای مداوا به تهران آمده بود، به یکباره از بین ما جدا شود و دیگر به ملوان بندر انزلی برنگردد.

هافبک ملوان در ادامه افزود: ما سال ها بود که با یکدیگر دوست بودیم و خاطرات تلخ و شیرینی با هم داشتیم و روزهای خوب و بدی را با یکدیگر پشت سر گذاشتیم و هنوز نمی توانم باور کنم که دیگر مهرداد را نخواهم دید.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوار هستم که پدر مهرداد که داغ بزرگی را متحمل شده، من را هم به عنوان پسر خود قبول داشته باشد و مطمئن باشد هر کاری از دستم بربیاید، برای آرامش این خانواده انجام خواهم داد، هر چند که می‌دانم آنها داغ بزرگی را متحمل شدند و این داغ هرگز از یاد آنها نخواهد رفت.

نوری در پایان و در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر بازیکنان ملوان در مراسم تشییع حضور پیدا نکردند، توضیح داد: متاسفانه با توجه به اینکه فردا باید از هفته بیست و هفتم لیگ به میدان برویم و سازمان لیگ بازی ما را به تعویق نینداخت، تنها من و مدیرعامل باشگاه به عنوان نماینده تیم ملوان بندرانزلی در مراسم حضور پیدا کردیم تا شاید بتوانیم مرهمی بر دل داغ دیده خانواده اولادی باشیم.





پیش بازی قوی سپید انزلی ؛ سایپا / آیا شوک قرمزها به انزلی هم می رسد؟


جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

ملوان بندر انزلی- سایپا

ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی


تابناک گیلان - روزهای سخت ملوان ادامه دارد. باخت در اهواز وضعیت این تیم را در جدول بدتر کرد، از طرفی مرگ مهرداد اولادی باعث شد تا ملوان یکی از هفته های سیاه خود را تجربه کند.

ملوان حالا باید هم با غم از دست دادن اولادی کنار بیاید و هم اینکه خود را در جدول بالا بکشد.

دیدار خانگی مقابل ملوان می تواند فرصت خوبی برای پایان دادن به تیره روزی های ملوان باشد، تیمی که ۱۵ هفته است نبرده است.

در سوی دیگر سایپا پس از اوج گیری در نیم فصل اول در هفته های اخیر بسیار بد نتیجه گرفته است. این تیم ۶ دیدار است که نبرده است.


محروم: عزیز معبودی حقیقی – مجتبی احمدی(مدیر تیم) – ملوان بندرانزلی/ سجاد مشکل پور – سایپا

نتیجه بازی رفت: سایپا ۲- ملوان یک.

آخرین نتایج: فولاد یک-ملوان صفر، سایپا یک – سیاه جامگان یک.

جایگاه در جدول: ملوان با ۲۳ امتیاز سیزدهم، سایپا با ۳۶ امتیاز نهم.


بهترین بازیکن:

ملوان: پژمان نوری ۲،۹۸ ، بیست و نهم

سایپا: مهدی ترابی۲،۸۰، هفتم


آمار ویژه

ملوان یک نیم فصل بدون پیروزی

سایپا ۶ بازی بدون برد

سایپا در هر ۳ تقابل آخر برابر ملوان پیروز شده


تیم داوری: اشکان خورشیدی – علی اکبر عظیم پور – امیر مبشر – وحید کاظمی – ناظر: حسن کامرانی فر



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار