حمایت از تولید آثار فاخر در البرز

کد خبر: ۲۱۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 19 April 2016


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اولویت این اداره‌کل در سال جاری حمایت از تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری است.

سیدموسی حسینی‌کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از راه‌های نفوذ دشمنان خارجی اسلام و انقلاب، تهاجم فرهنگی است و دشمنان تلاش می‌کنند تا از این طریق ذهن جوانان ما را به انحراف بکشانند.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها در زمینه ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب هشدارهایی را به مردم، مسئولان و به ویژه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی ارائه فرمودند و حجت را بر همگان تمام کرده‌اند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: اگر به عملکرد کشورهای استکباری و غربی و دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم، در می‌یابیم که آنها سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در حوزه فرهنگ و هنر داشته و یکی از اصلی‌ترین ابزارهای آنها برای انحراف نسل جوان، همین حوزه است.

حسینی‌کاشانی گفت: در حال حاضر صدها شبکه ماهواره‌ای و هزاران سایت اینترنتی تنها بر روی عقاید و باورهای جوانان ولایی و مسلمان ایران اسلامی متمرکز بوده و با تولید آثار مختلف به دنبال سوء استفاده از این ابزارها هستند.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی باید از همه ابزارها برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان استفاده کرد که بهترین راهکار نیز تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ما باید بتوانیم با تولید این آثار، جوانان و نوجوانان را جذب کرده و اجازه ندهیم که آنها به سمت رسانه‌های بیگانه سوق پیدا کنند.

حسینی‌کاشانی افزود: در این زمینه وزارت ارشاد و همچنین اداره‌کل فرهنگ استان تمرکز اصلی خود را مقابله با تهاجم فرهنگی و تولید آثار فاخر قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: بنابراین اولویت اصلی اداره ارشاد در استان البرز طی سال جاری حمایت از تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان متعهد استان و فراهم‌سازی مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت این هنرمندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار