نقش موثر کرمان در تحقق اقتصاد مقاومتی

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بدو ورود به كرمان گفت: استان كرمان با توجه به قابليت هاي فراواني كه در حوزه كشاورزي، صنعتي و معدني دارد مي تواند نقش موثري در تحقق اقتصاد مقاومتي داشته باشد
کد خبر: ۲۱۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 13 April 2016

به گزارش ايرنا علي طيب نيا عصر چهارشنبه در بدو ورود به كرمان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به ظرفيت‌هاي گسترده استان كرمان در زمينه هاي كشاورزي، صنعتي و معدني، هدف از سفر اين است كه از نزديك با مشكلات واحدهاي توليدي استان آشنا شويم و همچنين بتوانيم با يك برنامه مشخص از ظرفيت‌هاي مالياتي، گمركي و بانكي استان در جهت رشد هرچه بيشتر فعاليت‌هاي اقتصادي استفاده كنيم.

وي گفت: استان كرمان با توجه به قابليت هاي فراواني كه در حوزه كشاورزي، صنعتي و معدني دارد مي تواند نقش موثري در تحقق اقتصاد مقاومتي داشته باشد و جزء استان‌هايي است كه بخش خصوصي فعال و موثري دارد.

وي بيان كرد: وجود استاندار آشنا به مسائل اقتصادي و حضور فعال نمايندگان استان كرمان در مجلس شوراي اسلامي باعث شده است كه مجموعه توانمندي براي رشد اقتصادي و فعاليت هاي توسعه‌‌اي مهيا شود.

وزير امور اقتصادي و دارايي در فرودگاه بين المللي كرمان مورد استقبال عليرضا رزم حسيني استاندار كرمان، جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان استان قرار گرفت.

افتتاح كارخانه فولاد بردسير، شركت در نشست ستاد راهبردي اقتصاد مقاومتي و شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي و بازديد از كارخانجات خودروسازي بم از برنامه هاي سفر دو روزه وزير امور اقتصادي و دارايي به استان كرمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار