کاهش ۶۰ درصدی جرائم خشن در البرز/کشف ۲۵۰ کیلو مواد مخدر

کد خبر: ۲۰۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 01 April 2016
فرمانده انتظامی استان البرز از کاهش ۶۰ درصدی جرائم خشن و کشف ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش ۶۰ درصدی جرائم خشن و همچنین کاهش ۸ درصدی سرقت در استان هستیم.

وی افزود: از ۲۷ اسفندماه سال گذشته قریب به ۷۰۰ واحد گشتی انتظامی و ترافیکی به صورت ویژه در ایام تعطیلات فعال شده اند تا تأمین نظم و امنیت را در این بازه زمانی خاص عهده دار شوند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به حجم بالای ترددها از محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: از دور اول سفرها تاکنون شاهد تردد 24 میلیون خودرو از راه های استان بودیم که این تعداد ترددها حاکی از افزایش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: خوشبختانه علیرغم افزایش حجم ترددها، امسال کاهش ۲۸ درصدی مجموع تصادفات را در سطح استان داشتیم.

وی با اشاره به تشدید فعالیت همه واحدهای انتظامی گفت: علاوه بر تیم های ویژه عملیاتی که در این مدت فعال شده اند سایر یگان ها نیز با تمام توان مشغول انجام وظیفه هستند که از ابتدای سال تاکنون موفق به کشف ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ شده ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: همکاری مردم شریف و فرهنگ مدار با پلیس، نوید سالی خوش و امن را می دهد و امیدواریم با افزایش توجه هموطنان به هشدارها و توصیه های پلیس خدمتگزار، امسال شاهد افزایش تصاعدی امنیت در سطح کشور و به تبع استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار