700 تیم انتظامی در استان البرز فعال شد

کد خبر: ۲۰۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 20 March 2016

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از فعال شدن 700 تیم در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد و گفت: این تیم‌ها با هدف خدمات‌رسانی به مردم و تسهیل در ترددها در محورهای مواصلاتی این استان مستقر و فعال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های نوروزی استان البرز در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده 700 تیم انتظامی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی تأکید کرد: این نیروها با استقرار در محورهای مواصلاتی استان البرز با ارائه خدمات به مردم و مسافران سعی در تسهیل در ترددها و افزایش خدمت‌رسانی به مردم را دارند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها با توجه به افزایش حجم ترددها، کاهش تصادفات است که البته تحقق این مهم نیازمند مشارکت مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

کامرانی‌صالح از کاهش 13 درصدی میزان تصادفت جاده‌ای نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و بیان داشت: طی چهار روز گذشته 13 درصد میزان تصادفات در این استان کاهش داشته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه میزان تصادفات دورن شهری نیز سه درصد کاهش داشته است بیان داشت: بر اساس آمار موجود در بخش تصادفات درون شهری سه درصد کاهش داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار