اتصال 91 دستگاه اجرایی جدید استان البرز به شبکه دولت متصل شدند

کد خبر: ۱۹۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 12 March 2016


مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری البرز از اتصال 91 دستگاه اجرایی جدید استان به شبکه دولت البرز خبر داد و گفت: شهرستان‌ها از سال 95 متصل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، علی محمدی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما از ابتدای سال 94 اتصال دستگاه‌های اجرایی جدید استان به شبکه دولت بوده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 91 دستگاه اجرایی جدید استان به شبکه دولت البرز متصل شده‌اند و شهرستان‌ها نیز از سال آینده به این شبکه متصل خواهند شد.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری البرز با اعلام این که پیش‌تر تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان به این شبکه متصل شده بودند،‌خاطر نشان کرد: به زودی دسترسی آنان جهت دسترسی به سامانه سیماد (سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی) شبکه دولت استان مهیا خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: به منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم، بنگاه‌ها، کارکنان و دستگاه‌های اجرایی به خدمات دولتی فارغ از زمان و مکان توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، با سیاست کلی توسعه نظام اداری الکترونیک و فراهم آوردن الزامات آن به منظور ارائه خدمات عمومی مطلوب و توجه به اثربخشی و کارآیی در فرآیندها و روش‌های اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات کشوری طبق تاکید استاندار در سطح استان البرز به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در این راستا نقشه راه دولت الکترونیک از جمله مهمترین موضوعات استراتژیک توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری است، ‌گفت: یکی از برنامه‌های مهم نقشه راه اصلاح نظام اداری استان است که به جد در دست پیگیری و اقدام می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار