نماز جمعه سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه زنجان با اشاره به بمب‌گذاری در نماز جمعه تهران در سال ۶۳ گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب است و دشمن این امر را به خوبی درک کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 12 March 2016
حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در 24 اسفندماه سال 63 صدام اعلام کرد که نماز جمعه تهران را بمباران می‌کند اظهار داشت: این امر نشان داد که دشمن نماز جمعه را سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌داند.

وی با اشاره به اینکه فردا سالروز گرامیداشت یاد شهدا است ابراز کرد: مسئولان در تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران و در تجلیل و حمایت از منطق شهیدان عملکرد قابل قبولی دارند.

خطیب جمعه زنجان به فرمایشات امام راحل در مورد زنده نگهداشتن یاد شهدا اشاره کرد و یادآور شد: زنده نگهداشتن یاد شهدا، تجلیل، تکریم و صیانت از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از جمله وظایف اصلی مسئولان در قبال شهدا است.

وی با اشاره به 25 اسفندماه مصادف با سالروز بمباران شیمیایی حلبچه به دست ارتش بعث عراق در سال 1366 عنوان کرد: رزمندگان در مناطق عملیاتی صدام را گیج و سردرگم کرده بودند.

خاتمی با تاکید بر اینکه صدام با کمک آمریکا و اروپا حلبچه را بمباران شیمیایی کرد افزود: صحنه وحشتناکی در آن روز در شهر حلبچه رخ داده بود.

وی با بیان اینکه آمریکا به صورت آشکارا 5 هزار تن ماده شیمیایی برای تولید گاز خرددل به صدام داد خاطرنشان کرد: آثار گاز خرددل پس از گذشت بیش از 30 سال همچنان تداوم دارد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در آخرین جلسه خبرگان رهبری دوره چهارم تصریح کرد: مانند همیشه فرمایشات رهبری به عنوان سندی راهگشا و برنامه‌ای راهبردی است.

وی به مشارکت 62 درصدی واجدان شرایط رای در انتخابات اشاره کرد و افزود: این میزان حضور در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر همانند آمریکا درصد بالایی است.

خاتمی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مسئولان و اولویت‌هایی که مشخص کردند اشاره کرد و گفت: رهبری اولویت نخست برای مسئولان را مسئله اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی ادامه حرکت پر‌شتاب علمی و مصون‌سازی فرهنگی کشور را از دیگر اولویت‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای مسئولان دانست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار