برنامه تلویزیونی"آنام طبیعت"دراردبیل تولید می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: به منظور فرهنگسازی در زمینه حفاظت و حراست از منابع طبیعی با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل برنامه تلویزیونی «آنام طبیعت» تهیه، تولید و پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 06 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، عبدالله مددی عصر امروز در دومین روز از هفته منابع طبیعی که به روز منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه نامگذاری شده در آئین غرس نهال در محوطه ساختمان شهدای رسانه ملی صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی حفاظت از منافع ملی بوده که باید در این زمینه همگان عزم جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: صداوسیما نقش مهم و ارزنده‌ای در آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در امر درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی دارد که در این راستا تلاش می کنیم تا با افزایش ساخت و تولید برنامه‌هایی در این راستا فرهنگ صیانت از منابع طبیعی و درختکاری را در بین مردم استان اردبیل ترویج دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل از تولید برنامه «آنام طبیعت» در صدا و سیمای مرکز استان اردبیل خبر داد و افزود: این برنامه به منظور فرهنگسازی در زمینه حفاظت و حراست از منابع طبیعی با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تهیه، تولید و پخش می‌شود.

وی بیان کرد: حفاظت و صیانت از منابع طبیعی بدون جلب مشارکت‌های مردمی و ایجاد حساسیت در بین مردم نسبت به اهمیت این امر میسر نبوده و انتظار می‌رود در این زمینه در سطح استان اقدامات لازم انجام شده و نهادها و دستگاه‌های مختلف در این زمینه مشارکت و همکاری دوچدانی با اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: در صورت بی‌توجهی به اهمیت و حساسیت توسعه منابع طبیعی و فضای سبز و مهم‌تر از آن صیانت از این مواهب خدادادی در آینده خسارات جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شویم که راهکار جلوگیری از این امر توسعه فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در بین آحاد مردم و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار