شهردار اصفهان:

تجلیل از فرزندان کارکنان شهرداری

تابناک: شهردار اصفهان با بیان اینکه بیش از 1500 دانش آموز ممتاز استان، فرزندان کارکنان شهرداری هستند، بیان کرد: دانش آموزان امروز سکان داران فردای جامعه اند که باید حافظ آرمانهای انقلاب باشند.
کد خبر: ۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به اینکه دانش آموزان و نوجوانان امیدهای آینده کشور هستند، بیان کرد: تشویق دانش آموزان ممتاز و نمونه این امکان را فراهم می کند که ما بتوانیم برای انقلاب، نسل های سالم و نسل های فرهیخته و نخبه پرورش دهیم .

وی افزود: این دانش آموزان فرهیخته، مدیران آینده هستند که اهمیت و رسیدگی به مسائل آموزشی آنها موجبات پیشرفته کشور را به همراه دارد.

سقائیان نژاد در خصوص جشن بزرگ فرزندان انقلاب که با هدف تشویق تحصیلی از دانش آموزان نمونه کارکنان شهرداری استان برگزار گردید، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه های شاد و مفرحی که تمای اعضای خانواده را برای ساعاتی در کنار هم جمع می کند، محبت، صفا و صمیمیت راه به همراه دارد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اجرای این برنامه ها برای کارمندان شهرداری و حتی تمام ارگان های دولتی و خصوص، باعث پیشرفت کاری آنها و در نتیجه پیشبرد اهداف بلند انقلاب می شود چرا که کارکنان با آرامش و شادابی خاصی به سر کار می روند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 1500 دانش آموز ممتاز استان، فرزندان کارمندان و کارگران شهرداری هستند، خاطر نشان کرد: دانش آموزان امروز سکان داران فردای جامعه اند و باید با ارمانهای انقلاب آشنا شوند تا بتوانند به خوبی حافظ آن باشند.

شایان ذکر است جشن بزرگ فرزندان انقلاب با هدف تشویق تحصیلی از دانش آموزان نمونه کارکنان شهرداری اصفهان برگزار گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار