اجرای 600 تئاتر خیابانی در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از اجرای بیش از 600 تئاتر خیابانی در بوستان‌ها و معابر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 05 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، سید رضا موسوی اظهار کرد: در ایام نوروز برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله بیش از 600 اجرای تئا‌تر خیابانی و سرود برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شد.

وی در مورد اجرای نمایش‌های خیابانی در مشهد، گفت: در فراخوانی به این منظور برای هنرمندان تئاتر استان 60 طرح به دبیرخانه رسید که در داوری‌ها 14 نمایش برگزیده شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: این 14 تئا‌تر خیابانی با مفاهیم اقتصادی و آموزش فرهنگ مصرف و در پنج موضوع در بوستان‌ها، موزه باغ نادری و معابر اصلی شهر مشهد به نمایش درآمد که تا کنون با استقبال بی‌نظیر زائران و مجاوران روبه‌رو شده است.

موسوی با بیان اینکه تاکنون 300 نمایش خیابانی در شهر مشهد به اجرا درآمده است؛ گفت: این تئاتر‌ها تا 13 فروردین در بوستان‌های اصلی شهر مانند بوستان ملت، کوهسنگی، وکیل‌آباد، وحدت، بسیج و پردیس به اجرا درآمدند.

وی همچنین از استقبال بی‌نظیر مردم در اجرای سرود‌ها در طرح پاتوق‌های خیابانی در مشهد خبر داد و گفت: این سرود‌ها با مضامین ایران، شهادت حضرت فاطمه (س)، امام حسین (ع) و ائمه معصومین هر روز از 29 اسفند به اجرا در آمدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از اجرای بیش از 600 سرود در طرح پاتوق‌های خیابانی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار