اهدای ارث برای کمک به بیماران

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: خیری سهم‌الارث پدری خود را برای کمک به بیماران سخت‌درمان همدانی اهدا کرد.
کد خبر: ۱۸۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 13 February 2016

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: خیری سهم‌الارث پدری خود را برای کمک به بیماران سخت‌درمان همدانی اهدا کرد.

به گزارش فارس،صفر شاکری صفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار کرد: در جلسه شورای مددکاری خیر همدانی به نام خانم رضایی سهم‌الارث پدری خود را در راستای هزینه درمان بیماران سخت درمان به مجمع خیرین سلامت همدان اهدا کرد.

وی از انجام هشت عمل کاشت حلزون با حمایت مجمع خیرین سلامت و توسط یکی از پزشکان فوق تخصص گوش و حلق و بینی در همدان خبر داد و گفت: تاکنون هشت بیمار کاشت حلزون به مجمع مراجعه کرده‌اند که همه آنها مورد مساعدت و یاری قرار گرفته‌اند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه هنگامی که کاشت حلزون صورت می‌گیرد بعد از رفع مشکل شنیداری، امکان گفتار برای بیمار وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مراحل به مرور صورت می‌گیرد تا فرد بتواند همچون فرد عادی زندگی کند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این کودکان پس از عمل جراحی توانسته‌اند همانند دیگر دانش‌آموزان در کلاس درس حاضر شوند، افزود: کمک به آنها در واقع کمک به خانواده و جامعه است.

شاکری از مراجعه 400 بیمار سخت درمان به مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: 580 مورد مساعدت توسط این مجموعه صورت گرفته که سایر موارد موردی بوده و جزء تعهدات مجمع نبوده است.

وی با اشاره به مراجعه سه بیماری قلبی به مجمع خیرین سلامت، خاطرنشان کرد: این نوزادان دچار نارسایی قلبی هستند و رایزنی‌ها برای مساعدت به آنها توسط «موسسه زنجیره امید» در تهران انجام شده است.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اهمیت به اجرای طرح تحول سلامت گفت: در بیمارستان‌های دولتی با اجرای این طرح هزینه‌ها به شدت کاهش داشته و در واقع پرداخت از جیب مردم بسیار کم شده است.

وی افزود: امیدواریم شاهد اجرای این طرح در دیگر بخش‌های درمان باشیم.

شاکری با اشاره به برنامه دیدار و دلجویی از خانواده بیمار سخت‌درمان مورد حمایت مجمع خیرین سلامت بیان کرد: از سوی حامی این بیمار و مدیرکل امور بانوان استانداری مشکل بدهی مسکن مهر او حل شد.

وی افزود: مجمع تاکنون بخش عمده‌ای از هزینه‌های درمان خانم جوان بی‌سرپرست و دارای دو کودک خردسال را مساعدت کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار