صدور قریب به 60 هزار کارت ملی هوشمند در يزد

کد خبر: ۱۷۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 10 February 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل ثبت احوال استان یزد با بیان این که قریب به 60هزار کارت ملی هوشمند در استان صادر شده ‌است، از دریافت قریب به 50 هزار کارت ملی هوشمند توسط متقاضیان خبر داد.


"سید محمد طباطبایی"  در رابطه با صدور كارت‌هاي ملی هوشمند در استان يزد تصريح كرد: تا پايان ديماه سال جاري 84 هزار و 962 نفر برای دريافت کارت ملی هوشمند اقدام به تكميل مرحله پيش ثبت‌نام كرده‌اند و از اين تعداد نيز 70 هزار و 218 نفر کار تکمیل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وي با بيان اين كه تاكنون 59 هزار و 712 کارت ملي هوشمند در استان صادر شده است، افزود: البته حدود 49 هزار و 611 نفر در اين باره اقدام به دريافت كارت ملي هوشمند صادره‌ي خود كرده‌اند.

طباطبايي مراحل دریافت کارت ملی هوشمند را شامل پيش‌ثبت‌نام، استعلام اطلاعات هويتي، نوبت‌گيري، تكميل ثيت‌نام، صدور كارت و دريافت كارت ذكر كرد.

مدیر کل ثبت احوال استان در ادامه به آمار وقايع حیاتی استان نيز اشاره كرد و گفت: از ابتداي سال تا پايان ديماه، در مجموع تعداد 21 و 488 ولادت در استان روي داده كه 11 هزار و 93 رويداد مربوط به تولد پسرها و تعداد ولادت دخترها نيز 10 هزار و 751 رویداد بوده است.

وي پرطرفدار‌ترين اسامي كه در اين مدت خانواده‌هاي يزدي بر پسران خود گذاشته‌اند را به ترتيب امیرعلی، ابوالفضل، امیرحسین، علی، امیرعباس، حسین، محمدطاها، محمد، امیرمحمد و علیرضا نام برد و افزود: فاطمه، زهرا، زینب، نازنین زهرا، یسنا، محیا و مهسا نيز فراوان‌ترين اسامي براي دختران متولد شده يزدي در اين مدت 10 ماه بوده است.

طباطبايي در ادامه از هفت هزار و 346 رويداد ازدواج در استان از ابتداي سال جاري تا پايان ديماه امسال نيز خبر داد و گفت: متاسفانه در اين مدت يك‌هزار و 206 مورد طلاق نيز در دفاتر ثبتي استان گزارش شده است.

اين مسئول در پايان نيز خاطرنشان كرد: امسال تا پايان دي‌ماه سه هزار و 931 نفر در استان يزد فوت كرده‌اند كه دو هزار و 164رویداد فوت مربوط به مردان و تعداد وفات زنان نيز يك‌هزار و 767 رویداد اعلام شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار