سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

تداوم نظارت بر اماکن گردشگری در تمام ایام سال

برای جلب گردشگر نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل متولیان ارایه خدمات عمومی هستیم و باید در شناسایی مراکز گردشگری و تفریحی بیشتر تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 31 March 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از تعدادی از مراکز خدمات گردشگری، رفاهی و ستادهای اسکان شهرستان تبریز، با اشاره به تنوع و تعدد مراکز گردشگری در استان و با بیان این که هنوز از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نکرده‌ایم، نظارت مستمر بر اماکن گردشگری در تمام ایام سال را خواستار شد و گفت: توجه به کیفیت خدمات گردشگری و نظارت بر مراکز اقامتی نباید به ایام نوروز محدود شود.

وی  افزود: در سال جاری تلاش می‌کنیم کیفیت خدمات گردشگری افزایش یابد.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت خدمات گردشگری به مسافران، افزود: ارتقای کیفیت این خدمات نیازمند نظارت مستمر در طول سال است، چرا که امروز استان آذربایجان شرقی در ایام مختلف سال شاهد حضور گردشگران است.

شبستری با اشاره به این که تعداد مجتمع‌های بین‌راهی به ویژه در آزاد راه پیامبر اعظم کم است، گفت: برای افزایش این مجتمع‌ها به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی همچنین اعلام کرد: برای جلب گردشگر نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل متولیان ارایه خدمات عمومی هستیم و باید در شناسایی مراکز گردشگری و تفریحی بیشتر تلاش کنیم.

شبستری در این بازدیدها در پایانه مسافربری مرکزی تبریز، ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان و دبیرخانه ستاد خدمات سفر حضور یافت و در جریان نحوه ارایه خدمات به مهمانان نوروزی قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با دو خانواده شهید در تبریز، ضمن دلجویی از آنها، رسیدگی به خانواده‌های شهدا را وظیفه مسوولان دانست و گفت: این نظام و انقلاب مدیون خون شهدا بوده و آرامش حاصل در جامعه مرهون شهداست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار