از قطع کانال‌های صدا و سیما تا تحویل سلاح‌های غیرمجاز در مرزداران سرخس

یک مقام امنیتی سرخس خواستار تحویل سلاح‌های غیر مجاز مردم با توجه به امنیت منطقه در اولین جلسه شورای اداری بخش مرزداران سرخس شد.
کد خبر: ۱۷۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 05 February 2016
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، درحالیکه بسیاری از روستاهاي بخش مرزداران سرخس با  جمعيت 10 هزار نفري  از دريافت شبكه هاي صدا و سيما محرومند و برای تامین آب شرب سالم نوشیدنی مشکل دارند و امتياز کتابخانه «مزداوند» مرزداران نیز به بهانه فقدان استانداردهای لازم در آستانه لغو است اولین جلسه شورای اداری بخش مرزداران با حضور فرماندار سرخس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

دراین جلسه «حسین سنجرانی» فرماندار سرخس باتوجه به سرمایه گذاری و صنعت اکوتوریسم (طبیعت گردی) در منطقه بر شرکت پر شور مردم در انتخابات تاکید کرد. در ادامه جلسه بخشدار مرزداران فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش و همیاری و همکاری شوراها و سرمایه گذاران در این حوزه را خواستارشد و برآمادگی بخش داورزن برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم تشیع و اهل سنت تاکید کرد.

 "علی نصیریان" همچنین خواستار اختصاص اعتبارات به زیرساخت‌های سرمایه گذاری بخش مرزداران در زمینه راه، آب و برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت با وجود استعدادها و قابلیت‌های منطقه مثل دریاچه بزنگان، سد دوستی، غارهای بزنگان و مزداوند، رباط شرف، چشمه سرآسیاب و مزار هجده پیر شد.

همچنین به گزارش خراسان یک مقام امنیتی سرخس در این جلسه خواستار پیگیری مصوبات به صورت قانونمند در عمران و آبادانی روستا و تحویل سلاح‌های غیر مجاز مردم با توجه به امنیت منطقه شد.

گفتنی است مرزداران یکی از بخش‌های شهرستان سرخس در استان خراسان رضوی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار