تخصیص وام قرض‎الحسنه به بیماران

مسئول مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از تصویب اهدای 100 میلیون ریال وام قرض‎الحسنه به چهار بیمار توسط مجمع خیرین سلامت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 28 January 2016

مسئول مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از تصویب اهدای 100 میلیون ریال وام قرض‎الحسنه به چهار بیمار توسط مجمع خیرین سلامت در همدان خبر داد.

به گزارش فارس،صفر شاکری‌صفت در همدان به کمک‌های مجمع خیرین سلامت همدان در روزهای اخیر اشاره کرد و و افزود: هفته گذشته شصت و دومین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان تشکیل شد و در این جلسه پرونده چهار بیمار مبتلا به سرطان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه مساعدت به چهار بیماران تا هشتاد میلیون ریال بلاعوض تصور شد، اظهار کرد: مورد بعدی پرونده بیمار نیاز به کاشت حلزون بود که 10 میلیون ریال مساعدت بلاعوض برای او نیز تصویب شد.

مسئول مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به چهار پرونده بیماران متقاضی وام درمان، خاطر نشان کرد: تخصیص 100 میلیون ریال وام قرض‎الحسنه برای این بیماران تصویب شده است.

وی همچنین به برگزاری جلسه هفتگی شورای مددکاری مجمع همدان طی امروز اشاره کرد و گفت: این جلسه با تعدادی از خانواده شهدا برگزار شد.

شاکری‌صفت با بیان اینکه در این جلسه مبلغ یک صد و 11 میلیون ریال توسط دو خانم خیر به منظور رفع مشکلات بیماران به مجمع کمک شد، افزود: 13 میلیون ریال نیز توسط دو خیر مرد به این مجموعه اهدا شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه پرونده پنج بیمار مورد بررسی قرار گرفت، افزود: 95 میلیون ریال به منظور مساعدت به این بیماران تصویب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار