افتتاح آزمایشگاه‌ های دانشکده داروسازی

رئیس دانشکده داروسازی همدان از برگزاری جشن افتتاح آزمایشگاه‌های دانشکده داروسازی در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 27 January 2016
رئیس دانشکده داروسازی همدان از برگزاری جشن افتتاح آزمایشگاه‌های دانشکده داروسازی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش فارس،حیدر طویلانی در همدان با بیان اینکه عمده آزمایشگاه‌های دانشکده داروسازی آماده تجهیز است و در دهه فجر و با شروع ترم جدید تحصیلی افتتاح شود، خواستار توجه به این امر شد.

وی با اشاره به دغدغه‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت: طبق نظر اساتید دانشکده داروسازی بهتر است در کنار توسعه فضاهای فیزیکی توسعه تجهیزات هم انجام شود تا دانشجویان و اساتید به خوبی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

رئیس دانشکده داروسازی همدان یکی از ظرفیت‌های دانشکده داروسازی را ارتباط با صنعت دانست و گفت: برخی اعضای هیئت علمی در مرکز رشد مشغول فعالیت هستند تعداد دیگری نیز در خود دانشکده اقدامات پژوهشی مرتبط با صنعت انجام می‌دهند و امید ست با تجهیز و مستقر شدن آزمایشگاه‌ها در این دانشکده در سال‌های آینده طرح‌های بیشتری اجرا شود.

وی خاطر‌نشان کرد: تاکنون 750 میلیون تومان از اعتبارات وزارتی به دانشکده داروسازی اختصاص یافته و این مبلغ هزینه شده است و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با درخواست اعتبار جدید برای دانشکده داروسازی و اختصاص 500 میلیون تومان موافقت شد.

طویلانی با اشاره به درخواست برای پذیرش دوره‌های کارشناسی ارشد شیمی دارویی و سم‌شناسی، افزایش تعداد هیئت علمی به 30 نفر، ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی و افزایش تعداد طرح‌های تحقیقاتی را از اولویت‌های مهم این دانشکده عنوان کرد.

وی از جمله اهداف دانشکده داروسازی را شامل ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی، توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی، تکمیل نیروی انسانی و ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی و کارکنان دانست و افزود: کمبود اعضای هیئت علمی در دانشکده به چشم می‌خورند و تلاش برای ورود اعضای هیئت علمی به مجموعه دانشکده موضوع مهمی است.

رئیس دانشکده داروسازی همدان تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه داروسازی متناسب با نیازهای جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای مشارکت فعال در اجرای نقشه جامع علمی کشور در دستور کار است.

وی یادآور شد: چارت جدید دانشکده داروسازی از اول بهمن‌ ماه ابلاغ شده و مشکلی از نظر چارت دانشکده وجود ندارد.

طویلانی با بیان اینکه دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 1387 تأسیس شد، اظهار کرد: این دانشکده به منظور تربیت نیروی انسانی داروسازی مورد نیاز در سطح استان و کشور و با هدف ارتقای کیفیت خدمات مربوط به داروسازی تأسیس شد و با ورود نخستین دوره دانشجویان در سال 1389 آغاز به کار کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار