با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

چهار طرح خدماتی بهداشتی دردانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد

در جریان سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به لرستان دانشکده داروسازی پردیس آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی این استان به مساحت 9 هزار متر مربع افتتاح شد.
کد خبر: ۱۶۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 22 January 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان، برای راه اندازی این طرح 72میلیارد ریال هزینه شده و بیش از 10 فضای آزمایشگاهی و کلاس های آموزشی به ظرفیت 250 دانشجو در این دانشکده ایجادشده است.

این طرح علاوه بر دارابودن سایت فناوری به مساحت 200 متر مربع دارای سالن کنفرانس سمعی و بصری نیز است . 


امروز همچنین سلف سرویس پردیس آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مساحت سه هزار و 650 متر مربع با ظرفیت یک هزار نفر و با اعتبار 35 میلیارد ریال راه اندازی شد.
بنابر این گزارش همچنین یک سالن ورزشی به مساحت دو هزار متر مربع و با اعتبار 20 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
این طرح دارای سالن فوتسال با ظرفیت 500 نفر ،سالن کشتی با مساحت 250 متر مربع و سالن بدنسازی 150 متر مربع است .
مسجد الزهرا(س)پردیس آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز به مساحت یک هزار و 550 متر مربع و 12 میلیارد ریال به امروز به بهره برداری رسید.
وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی پس از افتتاح پروژه های عمرانی مرکز استان به شهرهای ازنا و الیگودرز سفر کرده و از بیمارستان های این شهرستان ها نیز بازدید خواهد کرد.
افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه نظیر دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی خرم آباد ، مسجد الزهرا (س) ، سلف سرویس مرکزی و سالن ورزشی پردیس کمالوند و همچنین برگزاری همایش خیرین سلامت را از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است .
در این سفر تفاهم نامه های مختلف میان وزیر بهداشت، استانداری و دانشگاه و همچنین میان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و دانشگاه منعقد خواهد شد تا با اجرای آنها گام های اساسی و بلندی در توسعه حوزه سلامت استان برداشته شود.
سفر به شهرستان های پلدختر و کوهدشت و افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت از برنامه های روز دوم سفر وزیر بهداشت است و در روز جمعه نیز نشست مشترک وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ، استانداری لرستان دانشگاه برای انعقاد تفاهم نامه های مختلف در استانداری لرستان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار