بهره برداری از ده اقامتگاه بوم گردی در یزد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: تا پایان امسال ده اقامتگاه بوم‌گردی جدید در استان اماده بهره‌برداری خواهد شد که با احتساب هفت اقامتگاه فعلی، تعداد آنها به هفده اقامتگاه خواهد رسید
کد خبر: ۱۶۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 15 January 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی فاطمی  بوم‌گردی را به عنوان سبک جدیدی از گردشگری در کشورمان برشمرد وافزود :   یزد نیز به دلیل زندگی سنتی و بافت تاریخی شهری و روستایی   از ظرفیت‌های بالقوه‌ی   خوبی در این زمینه برخوردار است.
وی، هدف از اجرای بوم‌گردی در استان را معرفی سبک جدیدی از گردشگری به گردشگران داخلی و خارجی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از سوی گردشگران در این رابطه صورت گرفته است.
به گفته‌ی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، تاکنون حدود  نود درخواست برای پیوستن به طرح اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان دریافت شده است که برای حدود پنجاه  متقاضی مجوز موقت صادر شده و تاکنون هفت اقامتگاه نیز در همین راستا مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. وی گفت : از مجموع هفت اقامتگاه بوم‌گردی بهره‌برداری شده، چهار اقامتگاه در یزد و مابقی در شهرستان‌های مهریز، میبد و اشکذر قرار دارد.
صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار