بهره‌مندی مسافران ازطرح ایمنی و سلامت نوروزی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از بهره‌مندی 10 هزار مسافر از خدمات ارائه شده در پست‌های ثابت و سیار جوانان تا پایان نخستین روز سال نو خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 24 March 2015

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از بهره‌مندی 10 هزار مسافر از خدمات ارائه شده در پست‌های ثابت و سیار جوانان تا پایان نخستین روز سال نو خبر داد.

به گزارش فارس ؛ مریم پاک‌بین با بیان اینکه طرح «راهنمایی و سلامت مسافرین نوروزی» با قوت تمام در سطح استان همدان در حال اجراست، از بهره‌مندی 10 هزار مسافر از خدمات ارائه شده در پست‌های ثابت و سیار جوانان در قالب این طرح تا پایان نخستین روز سال نو خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در یک طرح ابتکاری، نخستین مسافران وارد شده به شهرهای استان در نخستین ساعات اولین روز سال نو، از دستان مدیرعامل، معاونین و رؤسای شعب هلال احمر این استان هدیه و شاخه‌های گل دریافت کردند، خاطرنشان کرد: نصب برچسب گرامیداشت ایام فاطمیه بر روی خودروها و پخش تراکت‌های مذهبی نیز از دیگر طرح‌های اجرایی ابتکاری بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان همچنین از مراجعه 419 نفر تاکنون به ایستگاه‌های سلامت برپاشده جوانان در میادین اصلی و خیابان های پرتردد شهر برای تست قند خون و کنترل فشار خون خبر داد و افزود: 283 مسافر نیز از خدمات امدادی همچون پانسمان، بانداژ، آتل‌بندی و خدمات آموزشی ارائه شده، بهره‌مند شدند.

وی در ادامه از توزیع بیش از 10 هزار نقشه اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان‌های مختلف همدان تا پایان نخستین روز سال نو سخن گفت و افزود: 20 هزار کتابچه، لوح فشرده، تقویم، روزنامه و بروشور با مضامین آموزشی فرهنگی ایمنی و بهداشت نیز میان مراجعه‌کنندگان به پست‌های طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توزیع شده است.

پاک‌بین به مراجعه 435 نفر به فضاهای دوستدار کودک و 259 نفر به خیمه‌های نماز اشاره کرد و افزود: 155 نفر نیز تا پایان نخستین روز سال نو از اقلام توزیعی در ایستگاه‌های صلواتی جوانان برخوردار شده‌اند.

وی از مشارکت 155 خواهر و 245 برادر عضو واحدهای جوانان شعب جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرح‌های نوروزی سازمان جوانان هلال احمر خبر داد و افزود: از مجموع این تعداد، 286 نفر عضو شاخه جوانان، 36 نفر عضو شاخه دانشجویی، 58 نفر عضو کانون غنچه‌ها، 10 نفر عضو کانون روستایی و 10 نفر عضو کانون دانش‌آموزی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار