نام‌ های پرطرفدار در اسدآباد

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد گفت: امیرعلی و فاطمه پراقبال‌ترین اسامی انتخابی نوزادان اسدآبادی از ابتدای سال تا کنون بوده است.
کد خبر: ۱۵۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 04 January 2016

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد گفت: امیرعلی و فاطمه پراقبال‌ترین اسامی انتخابی نوزادان اسدآبادی از ابتدای سال تا کنون بوده است.

به گزارش ایسنا،"مظفر محقق" اظهار کرد: پنج نام پسران به ترتیب امیرعلی، محمدطاها، ابوالفضل، امیرحسین، علی و پنج نام دختران فاطمه، زهرا، نازنین‌زهرا، ریحانه و زینب به ترتیب براساس آمار فراوان‌ترین اسامی انتخابی برای نوزادان در این شهرستان طی 9 ماهه گذشته است.

وی از افزایش 1.5 درصدی واقعه ولادت به ثبت رسیده در این شهرستان از ابتدای سال تا کنون نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و افزود: طی مدت فوق یک هزار و ۵٩٩ مورد واقعه ولادت ثبت شده که با توجه به آمار، نرخ ولادت این شهرستان ١٩ در هزار و درصد ثبت در مهلت قانونی ١۵روز، 99.8 درصد بوده است.

محقق یادآور شد: در مقابل هر ١٠٠ مورد ولادت نوزادان ذکور ١٠3 مورد نوزاد دختر متولد شده که البته تا پایان سال بنا به شرایط مختلف آمار نوزادان ذکور و دختران برابر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ثبت ۴٧٢ مورد وفات در این شهرستان در ٩ ماهه امسال خاطرنشان کرد: آمار فوتی شهرستان نسبت به مشابه سال قبل پنج صدم درصد برابر با ٢٠ مورد کاهش داشته است همچنین طی مدت فوق در شهرستان اسدآباد ٨٨٧ مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد در ادامه از صدور دو هزار و ۵٠٠ فقره کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد کارت ملی هوشمند از ابتدای اجرای پروژه از آبان‌ماه سال ٩٢ آغاز شده که در این شهرستان تا کنون دو هزار و ۵٠٠ فقره کارت ملی هوشمند صادر و تحویل داده شده است.

وی گفت: شناسایی افراد و دریافت خدمات در فضای مجازی با هویت دیجیتال از ضرورت‌های دریافت کارت ملی هوشمند است.

محقق با بیان اینکه ثبت‌نام و اخذ درخواست کارت ملی هوشمند در این شهرستان در حال انجام است، تصریح کرد: تمامی افراد بالای ١۵ سال سن، افرادی که دارای تغییرات نام و نام و خانوادگی بوده‌اند، افرادی که کارت شناسایی خود را گم کرده یا مدت اعتبار کارت شناسایی ملی آنها به اتمام رسیده، واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار