مناطق نمونه گردشگری یزد پذیرای گردشگران نوروزی +عکس

کد خبر: ۱۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 19 March 2015
 به گزارش تابناک یزد، مناطق نمونه گردشگری سریزد در شهرستان مهریز و خرانق در شهرستان اردکان در ایام تعطیلات نوروز 94 آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

معاون سرمایه گذاری ادره کل میراث فرهنگی یزد با اعلام خبر افزود: مناطق نمونه گردشگری با داشتن آب و هوای خوب و دلپذیر و طبیعتی بکر و دست نخورده از جمله مناطقی هستند که گردشگران را به خود جذب می کنند.

مناطق نمونه گردشگری یزد پذیرای گردشگران

محمدرضا نصیری عنوان کرد: منطقه نمونه گردشگری سریزد شامل ارگ قدیم و جدید، قلعه و آب انبار و سایر مکانهای تاریخی و باستانی در این روستای تاریخی می باشد که با برنامه ریزی های انجام شده محیای بازدید گردشگران می باشد.

مناطق نمونه گردشگری یزد پذیرای گردشگران

این مقام مسئول منطقه گردشگری تاریخی خرانق را منطقه ای زیبا و رویایی دانست و خاطرنشان ساخت: این منطقه شامل کاروانسرا، قلعه باستانی، بافت تاریخی، منارجنبان، مسجد و ... می باشد که خاطره ای زیبا و به یادماندنی را برای گردشگران و مسافران بر جای خواهد گذاشت.

نصیری افزود: 14 منطقه نمونه گردشگری در استان براساس مصوبه هیئت وزیران ایجادگردیده است که برنامه ریزی و هماهنگی جهت اجرای زیرساخت های گردشگری در مناطق در دست اقدام می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، مناطق نمونه گردشگری به فراخور و پتانسیل های شهرستانهای استان پیش بینی گردیده که در شهرستانهای اردکان، خاتم، اشکذر، مهریز و یزد هرکدام یک منطقه، شهرستان تفت 7 منطقه و شهرستان میبد 2 منطقه در حال حاضر به سرمایه گذاران جهت اجرای طرح ها پیشنهاد گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار