با شکست تیم نیروی زمینی تهران

چهارمین برد متوالی تیم بسکتبال شهرداری رقم خورد

تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک موفق شد با نتیجه 81 بر 63 برابر نیروی زمینی تهران به برتری دست یافت.
کد خبر: ۱۴۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 14 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، هفته دوم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال مردان  با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اراک، تهران، اصفهان، مشهد و ماهشهر پیگیری شد که میزبانان در چهار دیدار به پیروزی دست یافتند.

در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک عصر امروز تیم شهرداری میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود که در پایان موفق شد برابر این تیم همچون بازی دور اول مسابقات به پیروزی دست یابد.

 تیم شهرداری کوارتر اول مسابقه را با نتیجه 26 بر 11 به سود خود به پایان رساند و در کوارتر دوم نیز با تداوم عملکرد مطلوب خود موفق شد 17 امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کند و در نهایت با حساب 43 بر 33 برابر نیروی زمینی به برتری دست یابد.

در کوارتر سوم این دیدار تیم شهرداری با نتیجه 58 بر 47 برابر حریف خود به پیروزی دست یافت و در کوارتر چهارم نیز این برتری تداوم داشت تا در نهایت این بازی با حساب 81 بر 63 به سود تیم شهرداری اراک به پایان برسد.

تیم شهرداری اراک با این پیروزی چهارمین دیدار متوالی خود را با یرد پشت سر گذاشت. در این دیدار زونکو بوژان از تیم شهرداری موفق شد به تنهایی 30 امتیاز را کسب کند تا  امتیاز آورترین بازیکن این میدان لقب بگیرد.

در دیگر دیدارها در شهر مقدس مشهد تیم های ثامن و پالایش نفت آبادان به دیدار هم رفتند که در نهایت ثامن با حساب 84 بر 72 مقابل میهمان خود مغلوب شد. آینده سازان میهن اصفهان برابر شهرداری تبریز با نتیجه 67 بر 60 به برتری دست یافت. تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در وقت های اضافه با نتیجه 95 بر 92 برابر شهرداری گرگان به پیروزی رسید و در آخرین بازی تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام با حساب 83 بر 50 برابر شیمیدر تهران پیروز شد.

بدین ترتیب تیم شهرداری اراک با کسب 18 امتیاز از یازده دیدار خود در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم شهرداری اراک در سوم دیدار دور دوم این مسابقات 26 آذرماه در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت این شهرخواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار