در اغاز دور دوم لیگ برتر بسکتبال

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری برابر نماینده اصفهان

تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک در اصفهان برابر آینده سازان میهن با نتیجه 90 بر 61 به پیروزی دست یافت.
کد خبر: ۱۴۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 07 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که از ساعت 16 در اصفهان دو تیم آینده سازان میهن و شهرداری اراک به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم بسکتبال شهرداری اراک که در دیدار دور اول موفق به شکست نماینده اصفهان شده بود در کوارتر اول بازی با نتیجه 23 بر 11 به پیروزی دست یافت.

نماینده استان مرکزی در کوارتر دوم نیز با نتیجه 45 بر 24  به پیروزی دست یافت تا در نیمه اول این دیدار یاران کسایی پور برنده به رختکن بروند.

در پایان این دیدار با برتری 90 بر 61 تیم بسکتبال شهرداری اراک به پایان رسید تا نماینده استان مرکزی ششمین برد خود را کسب کند.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم شیمیدر تهران 76 بر 72 برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.ثامن مشهد برابر پتروشیمی بندر امام با نتیجه 94 بر 83 مغلوب شد. پالایش نفت آبادان 81 بر 68 از سد دانشگاه آزاد اسلامی گذشت.شهرداری تبریز با نتیجه 58 بر 53 مغلوب نیروی زمینی تهران شد.

گفتنی است در هفته دوم دور دوم این رقابت ها دوشنبه 23 آذرماه از ساعت 16 تیم بسکتبال شهرداری اراک در سالن امام خمینی (ره) میزبان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار