ابطال وتعلیق19پروانه استاندارد

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: امسال پروانه استاندارد 16 واحد تولیدی این استان تعلیق و پروانه استاندارد سه واحد نیز ابطال شده است.
کد خبر: ۱۴۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 14 December 2015
 مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: امسال پروانه استاندارد 16 واحد تولیدی این استان تعلیق و پروانه استاندارد سه واحد نیز ابطال شده است.

 به گزارش تابناک ایلام ،محمد مددی روز دوشنبه گفت: واحدهای تولیدی که پروانه آنها ابطال و تعلیق شده تا زمان رفع نواقص و اخذ مجدد تاییدیه استاندارد مجاز به تولید و توزیع محصولات مشمول استاندارد اجباری فاقد پروانه نیستند. 
وی افزود: در صورتی که این واحدها اقدام به تولید و توزیع محصولات خود بدون اخذ پروانه استاندارد کنند به موجب قانون با آنها رفتار خواهد شد. 
مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به صدور و تمدید 90 پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال 94 ادامه داد: 2 هزار و 400 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی در سطح این استان نیز امسال انجام شده است.
مددی اضافه کرد: همچنین بیش از 700 نمونه برداری از واحدهای تولیدی توسط کارشناسان این اداره کل نیز در سطح استان بعمل آمده است. 
وی یادآور شد: کارشناسان این اداره کل بمنظور کنترل وضعیت نانوایی­ها از لحاظ نوع پخت، کیفیت دستگاه­های پخت، نوع مواد مصرفی و تناسب آرد با نوع نان در سطح استان اقدام به بازرسی از نانوایی های استان کرده است. 
مددی تاکید کرد: در این بازرسی ها 70 نمونه برداری نان تولیدی نانوایی های استان به منظور مشخص کردن افزودنی های غیرمجاز در نان و ناپذیرفتنی ها (بلانکیت یا جوهر قند) در نان تولیدی، انجام شده است. 


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار