معاون هلال احمر استان قزوین:

جست‌وجو برای فرد گمشده در برف‌وکولاک قزوین همچنان ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در پی گزارشی مبنی بر گم شدن فردی ۲۷ ساله در برف و کولاک استان قزوین، هلال احمر استان با برنامه‌ریزی‌های صورت داده جست‌وجو برای پیدا کردن نامبرده را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 12 December 2015
حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اینکه جست‌وجو برای فرد گمشده در برف‌وکولاک همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر گم شدن فردی 27 ساله در برف و کولاک منطقه کوهستانی الولک استان قزوین جمعیت هلال احمر استان با برنامه‌ریزی‌های صورت داده جست‌وجو برای پیدا کردن نامبرده را آغاز کرد.

وی با اشاره به این موضوع که سه تیم امداد و نجات در حال جست‌وجو برای پیدا کردن این فرد هستند، گفت: پس از اطلاع‌رسانی به نیروهای امدادی، به سرعت سه تیم جست‌وجو همراه با دو قلاده سگ جست‌وجوگر به منطقه اعزام شدند ولی متاسفانه تاکنون هیچ اثری از این فرد پیدا نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین عدم اطلاع‌رسانی به موقع را مهم‌ترین عامل طولانی‌شدن زمان جست‌وجو عنوان کرد و گفت: ساکنان منطقه به همراه خانواده فرد گم شده، یک تیم جست‌وجو تشکیل داده و به‌مدت دو روز درحال جست‌وجو بودند، پس از آن‌که از یافتن فرد ناامید شدند، به نیروهای امدادی اطلاع‌رسانی کردند.

وی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی به موقع به نیروهای امدادی، مطرح کرد: موضوع امداد و نجات یک موضوع تخصصی و فنی به شمار می‌رود ولی متاسفانه در برخی از موارد دیده می‌شود که افراد تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و پس از اینکه هیچ نتیجه‌ای به دست نیاوردند به نیروهای امدادی اطلاع‌رسانی می‌کنند.

هاشمی گفت: در همین راستا موضوع جست‌وجو نیز از جمله مواردی است که باید به‌صورت تخصصی و فنی به آن نگاه شود، بنابراین همشهریان باید موضوعات قابل پیگیری توسط نیروهای امدادی را در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار