نجات4 کوهنورد گمشده در ارتفاعات قلعه ماران

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گلستان عصر دیروز طی درخواست کمکی که کوهنوردان گمشده در ارتفاعات قلعه ماران شهرستان رامیان با ندادی امداد112 جمعیت هلال احمر برقرار نمودند به کمک آنها شتافته و عملیات نجات را آغاز نمودند.
کد خبر: ۱۳۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 02 December 2015

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گلستان عصر دیروز  طی درخواست کمکی که کوهنوردان گمشده در ارتفاعات قلعه ماران شهرستان رامیان با ندادی امداد112 جمعیت هلال احمر برقرار نمودند به کمک آنها شتافته و عملیات نجات را آغاز نمودند.
عصر دیروز طی درخواست کمکی که کوهنوردان گمشده در ارتفاعات قلعه ماران شهرستان رامیان با ندادی امداد112 جمعیت هلال احمر برقرار نمودند بلا فاصله 2 تیم امداد و نجات در کوهستان متشکل از 9 نفر از نجاتگران امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر به سمت ارتفاعات قلعه ماران شتافته و عملیات نجات را آغاز نمودند.
میر کریمی افزود :قله قلعه  ماران یکی از قله های مرتفع استان گلستان است که به دلیل مرتفع بودن آن  دارای سه مسیر جهت رفت و آمد نیست،لذا کوهنوردان به دلیل عدم اشنایی با قله دچار حادثه گمشدگی در کوهستان شده و طی تماس تلفنی که با ندای امداد112 برقرار نمودند نیروهای امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شده و آنها را نجات دادند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر  افزود :در این حادثه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمکدار سبک و همچنین یک ست کوهستان بکار گیری شده و  افراد حادثه دیده پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به پایین دست منتقل کردند.

منبع: سایت هلال احمر گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار