رئیس بسیج اساتید خبر داد:

ساماندهی یک‌هزار پیوست‌نگار

رئیس بسیج اساتید با بیان اینکه آموزش پیوست‌‌نگاران فرهنگی در 10 استان در حال اجراست، گفت: ساماندهی 500 تا هزار نفر پیوست‌نگار با محوریت مطالبه به زمین مانده مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی، فنی و صنعتی را در حال پیگیری هستیم.
کد خبر: ۱۳۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 27 November 2015
سهراب صلاحی در حاشیه کارگاه تخصصی بسیج اساتید در دانشگاه فردوسی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 45 هزار نفر از اساتید دانشگاه‌‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در بسیج اساتید عضویت دارند.

وی ادامه داد: برنامه‌های مهمی از جمله گفتمان‌سازی، تولید ادبیات و کارگاه‌سازی در راستای تبدیل ایران به یک قدرت بین‌المللی در ابعاد مختلف علمی، فناوری، اقتصادی، مدیریتی و فرهنگی در دستور کار بسیح اساتید از جنبه ملی و کلان در نظر گرفته شده است.

رئیس بسیج اساتید ایجاد تحول در علوم انسانی را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج اساتید دانست و خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات پیش روی بسیج اساتید این است که نقشه راهی را با عنوان «نقشه نوین اسلامی» در حوزه بین‌المللی تدوین کنند که این امر بدون همراهی اساتید بسیجی امکان‌پذیر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه جنگ نرم توسط 4 هزار و 60 استاد بسیج تشکیل شده که در جهان کم‌نظیر است افزود: در این راستا اساتید بسیجی در شبکه جنگ نرم به صورت ملی اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی برای سایر اقشار بسیج و دانشجویان کرده‌اند که در آن اعضای شبکه جنگ نرم فرصت‌‌ها و تهدیدهای استانی را در زمینه جنگ نرم مشخص می‌‌کنند.

صلاحی با تاکید بر اینکه در حال حاضر آموزش پیوست‌‌نگاران فرهنگی در 10 استان در حال اجرا است بیان کرد: در هر استان 120 تا 200 نفر در این حوزه شرکت کرده‌‌اند و به دنبال این هستیم این تعداد افزایش پیدا کند.

وی افزود: ساماندهی 500 تا هزار نفر پیوست‌نگار با محوریت مطالبه به زمین مانده مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی، فنی و صنعتی که باید دارای پیوست فرهنگی باشد را در حال پیگیری هستیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار