خیرین بوکان به کمک حوزه سلامت می آیند

جلسه هماندیشی خیرین سلامت شهرستان بوکان ه با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر و مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیش از40 نفر از خیرین شهرستان بوکان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 19 November 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، دکتر خسروی فرماندار بوکان گفت: یکی از عمده مشکل شهرستان بوکان بالا بودن میانگین شهرنشینی است به طوریکه این مانگین در بوکان 64 درصد است در حالی است که میانگین استانی 36 درصد است.

وی افزود: دو حوزه سلامت و آموزش بسیار نیازمند توجه و حضور خیرین هستند و هر مقدار در حوزه سلامت کمک شود، جامعه ای سلامتر و آماده تری برای امر آموزش و امنیت و سایر حوزه ها خواهیم داشت.

دکتر خسروی ادامه داد: حضور معتمدین و بزرگان شهر که در واقع همان کسانی هستند که نام پرمسمای خیرین را هم باخود دارند، در امر تصمیم گیریها بسیار موثر و درخورتوجه و تقدیر است و می توان خیلی از مشکلات را با حضور آنها چه در بعد مالی وچه در بعد ایده و فکر به آسانی حل و فصل کرد.

از مالی که به امانت در اختیار شماست ، انفاق کنید

حاج ماموستا ملا عبدالرحمن خلیفه زاده امام جمعه بوکان نیز در این همایش گفت: بر همه واجب است که از مالی که خداوند تبارک و تعالی به امانت در اختیار آنها قرار داده انفاق کنند و در راستای منافع جامعه از آن بهره برداری کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن در ایات مختلف امر به انفاق فرموده و از فواید دنیوی و اخروی آن آیات زیادی بر پیامبر عظیم شأن اسلام «ص» نازل فرموده است.

سه میلیارد ریال اعتبار برای آماده سازی و تجهیز مرکز تصویربرداری لازم است

دکتر محمدمقصدحق مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه هم زمان مجوز دستگاههای MRI و CT اسکن صادر شده، در نتیجه آماده سازی مرکز تصویربرداری بیمارستان یک امر ضروری است.

وی افزود: فضای طبقه همکف ساختمان دیالیز در محوطه بیمارستان به مرکز تصویر برداری اختصاص یافته و برای آماده سازی و تجهیز آن به سه میلیارد ریال هزینه نیاز است که انتظارداریم خیرین محترم در این راستا شبکه بهداشت و درمان بوکان را تنها نگذارند.

دکتر مقصدحق در مورد فضای فعلی CT اسکن توضیح داد: با توجه به بازدید که شرکت راه انداز دستگاه ازمحل فعلی به عمل آورد اعلام شد که با توجه به اینکه دستگاه جدید با کیفیت تر و به مراتب از نظر فیزیکی بزرگتر است، در نتیجه نیاز به فضای فیزیکی بیشتری دارد و در نهایت از تأیید محل قبلی امتناع کردند.

در ادامه این جلسه ضمن ارایه توضیحاتی از طرف رشید ایلخانی زاده عضو شورای خیرین سلامت بوکان، دکتر محمد عباسی مدیر مسئول آزمایشگاه مرکزی بوکان و جمعی از حاضرین، خیرین مبلغ 600 میلیون ریال جهت آماده سازی فضای فیزیکی مرکز تصویر برداری بیمارستان بوکان تقبل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار