تجلیل ازخانواده ورزش همگانی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: طی یک مراسم باشکوه از زحمات خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی استان همدان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ 12 March 2015
خانواده ورزش همگانی همدان تجلیل می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: طی یک مراسم باشکوه از زحمات خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی استان همدان تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس؛ هادی سبزواری از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده ورزش همگانی استان خبر داد و اظهار داشت: در این مراسم باشکوه از 200 فعال خانواده ورزش‌های همگانی استان شامل رییس و نواب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان‌ها، پیشکسوتان، مربیان، روسا و نواب رئیس کمیته‌ها، اعضای هیئت و همچنین مدال‌آوران رشته‌های زیرمجموعه ورزش همگانی استان تقدیر ویژه می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم فردا با حضور تنی چند از مسئولان دستگاه ورزش کشوری و استانی و همچنین تعدادی از مسئولان ستادی همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با تمجید از فعالان و دست‌اندرکاران ورزش‌های همگانی استان همدان تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی همدان امسال با برگزاری برنامه‌های متنوع، سال باشکوهی برای توسعه ورزش ترسیم کرد و خانواده‌های همدانی استقبال خوبی از ورزش‌های همگانی داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مدون و منظم فدراسیون، در تمام شهرها و حتی روستاها شاهد مشارکت چشمگیر خانواده‌ها از ورزش‌های همگانی به خصوص پیاده‌روی بودیم که نشان از جایگاه بسیار خوب برنامه‌های فدراسیون در بین آحاد جامعه دارد.

سبزواری افزود: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش صبحگاهی، جشنواره‌های محلی، بازی‌های رایانه‌ای، جشنواره پرواز بادبادکها، اردوهای گردشگری، بازی‌های کودکانه، مسابقات آمادگی جسمانی، یوگا و طناب‌زنی از عمده برنامه‌های اجرایی در سال جاری بود.

وی بیان کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات داخلی، همایش‌های عمومی و اردوهای تمرینی طبق تقویم سالانه هیئت ورزش‌های همگانی در همدان انجام شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان اضافه کرد: در راستای ترغیب خانواده‌ها به ورزش و در راستای چشم‌انداز تعریف شده، با برگزاری همایش‌های متنوع برای افزایش 20 درصدی سهم خانواده‌ها در فعالیت ورزش همگانی اقدام کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های گسترده آموزشی و پژوهشی در رشته‌های آمادگی جسمانی، بومی محلی، ورزش صبحگاهی، تک بال، گردش در طبیعت، یوگا، طناب‌کشی و پیلاتس نیز در دو بخش مربیگری و داوری دایر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار