پلیس دغدغه جوانان را دارد

کد خبر: ۱۲۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 06 November 2015

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در شرایط فعلی رابطه پلیس با جامعه جوان دو طرفه و مطلوب است.

بخشعلی کامرانی صالح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، با بیان آن که بیشترین دغدغه پلیس توجه به حوزه جوانان است، گفت: با وجود آسیب‌هایی که بالقوه متوجه جامعه جوان کشور است رویکرد اصلی پلیس توجه ویژه به آنان است که این موضوع سبب برقراری ارتباطی موثر و دوسویه نیز شده است.

وی افزود: به جرات می‌گویم پلیس بعد از خانواده و یا حتی قبل از آنان دلسوز جوانان هستند و در بسیاری موارد خطرها و آسیب‌هایی که متوجه این قشر شده است را به نفع آینده آنان تغییر داده است.

کامرانی صالح با اشاره به حضور جوانان در بیشتر فعالیت‌های اجتماعی و تعامل مطلوب با پلیس، خاطرنشان کرد: جمعه گذشته و در روز بازی پرسپولیس و استقلال که بیش از ده ها هزار جوانان و نوجوان حضور داشتند فضایی مناسبی ایجاد کردیم تا علاوه بر تخلیه انژی، شادی خود را نیز با یکدیگر تقسیم کنند.

وی ادامه داد: در رقابت‌های بین‌المللی از قبیل فوتبال، والیبال و کشتی بارها این فضا ها ایجاد شده تا جامعه جوانان کشورمان با شور و حرارت خاصی به تشویق تیم‌های ملی بپردازند و انرژی انباشت شده خود را در امنیت و آرامش آزاد کنند.

وی با تاکید بر این که رابطه پلیس و جوانان خوب است، یادآور شد: در طرح پلیس افتخاری نیز در حدود97 درصد شرکت کنندگان جوان هستند که این موضوع به خوبی چگونگی رابطه پلیس با آنان را نمایان‌تر می‌سازد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به خطراتی که جامعه جوان را تهدید می‌کند، گفت: امیدوارم با همکاری پلیس و جامعه جوان کشور بسیاری از خطرات و آسیب‌های اجتماعی دور شود و سرمایه‌های اصلی کشور بتوانند در فضایی عاری از هر گونه تهدید، زندگی زیستی خود ادامه دهند و پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری بپیمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار