جعفرزاده: دیدار اوباما و نتانیاهو درباره برجام نشان از استقلال بر باد رفته ایالات متحده است/وزارت امور خارجه ایران موضع گیری جدی کند

کد خبر: ۱۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 06 November 2015
تابناک گیلان: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به دیدار هفته آتی اوباما با نتانیاهو در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران و1+5 ، گفت: ایران باید قاطعانه در مواردی که آمریکایی‌ها توافق را نقض می‌کنند ورود پیدا کرده و این نقض را به آن‌ها متذکر شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار آتی رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر رژیم صهیونیسم درباره مذاکرات هسته‌‎ای  1+5 واکنش نشان داد و گفت: آنچه در مذاکرات هسته‌ای اتفاق افتاد میان ایران و1+5 بوده است اما متاسفانه این موضوع مشاهده شده که آقای اوباما مرتبط با سران صهیونیسم در مورد ایران به گفت و گو می‌نشیند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری باید گفت؛ آمریکا تحت تسلط رژیم صهیونیستی است و از خود اختیاری ندارد با توجه به این موضوع از دستگاه دیپلماسی ایران  انتظار می‌رود که موضع‌گیری سختی در مقابل اقدامات آمریکایی‌ها داشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ آمریکایی‌ها با این کار خود، به خوبی نشان می‌دهند که فاقد یک اراده جدی و مستقل در انجام مذاکرات هستند و بی‌شک اگر پای صهیونیسم به ماجرای توافق هسته‌ای باز شود مذاکرات را تحت شعاع قرار خواهد داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر لزوم هوشیاری دستگاه دپیلماسی ایران پس از توافق هسته‌ای، گفت:‌ ایران باید قاطعانه در مواردی که آمریکایی‌ها توافق را نقض می‌کنند ورود پیدا کند و این نقض را به آن‌ها متذکر شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته‌ای  ایران و 1+5 هیچ ربطی به اسرائیل ندارد، گفت: به یقین دستگاه دیپلماسی ایران به شرایط سیاسی و حساس پس از توافق آگاهی دارند و برای مقابله با تمامی هجمه‌ها و با نقض قوانین توافق از سوی آمریکا آمادگی لازم را دارند./
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار