جعفرزاده: وزارت خارجه به دیپلماسی انقلابی پایبند است

کد خبر: ۱۲۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 06 November 2015
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: وزیر و مسئولان وزارت امور خارجه به دیپلماسی انقلابی پایبند هستند.

به گزارش ایرنا؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره دیدار چندی قبل مدیران و سفرای وزارت امورخارجه با رهبر معظم انقلاب و تحسین معظم له از تیم مذاکره کننده افزود: من معتقدم دفاع رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای باید درس عبرتی برای کسانی باشد که ظریف را خائن می خواندند، پس حالا وقت آن است که استغفار کنند.

وی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه همه مسئولان و دستگاه های کشور قرار گیرد، ادامه داد: رهنمودهای اخیر ایشان به این معنا نیست که قبلا چنین صحبت هایی را نکرده اند، بلکه ایشان با تکرار چنین سخنانی به دنبال استمرار خواسته خود هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطر نشان کرد: وزیر امورخارجه و معاونان وی، همانگونه که در مذاکرات هسته ای از دیپلماسی انقلابی دفاع کرده اند، از این به بعد نیز باید با ظهور و بروز بیشتری در این مسیر حرکت کنند زیرا امکان دارد در اجرای برجام برای برخی ها در داخل و خارج از کشور توهماتی به وجود آید که ایران در حال عدول از موازین انقلابی خود است.

جعفرزاده با تاکید براینکه تیم مذاکره کننده هسته ای به هیچ عنوان از موازین انقلابی دست برنخواهد داشت، گفت: دشمنان باید برای رفع زخم هایی که بر پیکر ایران وارد کرده اند بیشتر تلاش کنند و من فکر می کنم این دیپلماسی انقلابی در وزارت خارجه وجود داشته و از این به بعد نیز پر رنگ تر از گذشته شاهد آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، سخنگو نمی خواهند، افزود: ایشان دلیلی ندارد که بخواهند در جایی تساهل و تسامح کنند، زیرا رهبر انقلاب هستند و به کرار این موضوع را اثبات کردند که شجاع و مدبر هستند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خاطرنشان کرد: این سخنانی که در گوشه و کنار از قول رهبر معظم انقلاب در مخالفت با تیم مذاکره کننده هسته ای نقل می شود، حرف های سستی است و توسط افرادی گفته می شود که تاکنون چندین بار بی پایه و اساس بودن سخنانشان اثبات شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار