معرفی برترین‌ها در بخش صیانت‌از حقوق شهروندی

کد خبر: ۱۲۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 05 November 2015

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: 24دستگاه اجرایی این استان در بخش صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برتر شناخته شدند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا عسگری روز پنج شنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: موضوعات اساسی و مهم در دولت یازدهم توجه به حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است .

وی ادامه داد: امسال دومین سالی است که بازرسی از دستگاه های اجرایی استان و فرمانداری ها در قالب تیم بازرسی وزارت کشور می شود.

عسگری خاطرنشان کرد: تعدادی از دستگاه های اجرایی استان البرز در این خصوص نمره خوبی به دست آورده اند.

وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دو مورد مهم بود که در این بازرسی ها مورد توجه و بررسی قرار گرفت .

عسگری گفت : 48 بازرس در مدت 40 روز وضعیت کاری دستگاه های اجرایی را در البرز رصد و بررسی کردند.

وی خاطر نشان کرد: 84 اداره کل و 166 اداره شهرستانی و فرمانداری ها تحت بازرسی قرار گرفتند که در مجموع250 مورد بررسی انجام شد.

عسگری گفت: شهرداری کرج، بنیاد شهید استان، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، تعاون کار و رفاه اجتماعِی،آموزش فنی و حرفه ای ، ورزش و جوانان، فرمانداری های نظرآباد و ساوجبلاغ ، سازمان صنعت معدن و تجارت استان ،راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، دانشگاه آزاد کرج ، آب منطقه ای ، شرکت آب و فاضلاب و تامین اجتماعی از جمله ادارات برتر شناخته شدند.

وی اشاره ای به اسامی سایر ادارات برتر استان نکرد ، اما گفت:برنامه ستاد صیانت در سال جاری در بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با جدیت دنبال می شود.

وی بیان کرد که امسال 9برنامه صیانت از حقوق شهروندی در استان البرز اجرا می شود.

در پایان این نشست از رابطان حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان البرز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار