اختصاص 30 میلیاردازدفتر رهبری برای تکمیل مخزن آب ابرکوه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از تخصیص اعتبار 30 میلیارد ریالی دفتر مقام معظم رهبری به مصوبات سفر ایشان به ابرکوه خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا مخزن 10 هزار مترمکعبی آب آشامیدنی این شهرستان با این اعتبار تکمیل شود.
کد خبر: ۱۲۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 02 November 2015

به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا نصیری زاده اظهار کرد: این میزان بودجه برای تامین آب آشامیدنی ابرکوه در ادامه بودجه اختصاصی سفر مقام معظم رهبری در 15 دیماه سال 86 به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی بودجه عمرانی استان یزد در سال جاری را یکهزار و 420 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بودجه عمرانی شهرستان ابرکوه در سال جاری 132 میلیارد و 720 میلیون ریال است که 9.3 درصد کل بودجه استان یزد را شامل می شود.
نصیری زاده ادامه داد: به علت توسعه نیافتگی ابرکوه اعتبارات خوبی از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم و دو درصد نفت به این شهرستان اختصاص یافته است .
این مسئول بابیان اینکه بیشترین بودجه عمرانی استان به حمل ونقل وآموزش تخصیص داده شده است ، خاطرنشان کرد : هم اکنون با تعدیل برخی از شاخص ها در بخش بودجه ای ، استان یزد در جایگاه 23 کشوری قرار دارد.
نصیری زاده بابیان اینکه دولت اولویت هزینه بودجه عمرانی به طرحهای نیمه تمام بالای 80 درصد پیشرفت داده است ، اضافه کرد: سه هزار و 400 طرح نیمه تمام در یزد وجود دارد و طرح جدیدی در این استان اجرا نخواهد شد.
این مسئول بااشاره به تعداد بیشمار طرحهای نیمه تمام در کشور خاطرنشان کرد : بدون شروع طرحهای جدید برای تکمیل طرحهای نیمه تمام 16سال زمان نیاز دارد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد باتاکید براهمیت طرحهای پژوهشی یادآور شد: برای 264 طرح پژوهشی این استان در سال جاری 17 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار