معاون استاندار بوشهر:

کانون‌های پرورش فکری بوشهر تقویت می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: استانداری بوشهر هر گونه همکاری و حمایت لازم با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها دارد.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 31 October 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جمع مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان سرمایه‌های جامعه هستند اظهار داشت: مربیان کانون‌های تربیتی مسئولیت سخت پرورش این قشر را به دوش می‌کشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: وظیفه مربیان و مسئولان در قبال پرورش کودکان و نوجوانان با توجه به پیچیدگی دنیای امروز در راستای آماده کردن این سرمایه‌های اجتماعی سخت و دشوار شده و علوم و فنون خاص و نوینی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مربیان کانون پرورش فکری باید پاسخگوی مطالبات فراگیران خود باشند تأکید کرد: مربیان آموزشی و پرورشی این کانون باید پیوسته در دنیای مجازی و غیرمجازی آمادگی کافی در راستای شنیدن و پاسخگویی را داشته باشند چون با گروهی ارتباط دارند که پرسشگری یکی از ویژگی‌های آنان است.

حقیقی با بیان اینکه مربیان شیوه تفکر منطقی و درست را در بین کودکان و نوجوانان نهادینه کنند، افزود: تعلیم و تربیت دنیای امروز بر پایه پژوهش بنا شده و موظف هستیم به گونه‌ای اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهید که پژوهش محور باشد.

وی گفت: مسئولان و مربیان باید زندگی طبیعی را با فناوری‌های نوین به‌گونه‌ای شبیه سازی کنند تا به جای پاک کردن صورت مسئله در مقابل عوارض منفی فناوری و اطلاعات مقابله کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عوامل مؤثر در شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان را تشریح کرد و افزود: حق انتخاب، به روش شایستگی‌ها و ارتباط صحیح با کودکان و نوجوان از عوامل مؤثر در شکوفایی استعدادهای آنان است و امروز قصه گویی بهترین وسیله ارتباط در دنیای نوین است و کودک با تخیل کردن از توانایی‌های خود آگاه و استعداد آن شکوفا می‌شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: مربیان و خانواده‌های کودک و نوجوان باید مکمل یکدیگر باشند تا به درستی شخصیتی منسجم در فرزندان ما شکل گیرد.

وی افزود: استانداری بوشهر هر گونه همکاری و حمایت لازم با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار