امام جمعه سنندج:

فرمایشات رهبری چراغ راه برای مقابله با اسرائیل/نابودی ظالم وعده قرآن است

امام جمعه سنندج گفت: فرمایشات رهبری چراغ راه و نقطه امیدی برای مقابله با اسرائیل بود کما اینکه نابودی ظالم وعده قرآن است.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ 04 October 2024

فرمایشات رهبری چراغ راه برای مقابله با اسرائیل/نابودی ظالم وعده قرآن است

به گزارش «تابناک کردستان»، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب را چراغ راه و نقطه عطف و امیدی برای نابودی اسرائیل دانست و اظهار کرد: قرآن کریم سرلوحه و وحدت میان مسلمانان جهان اسلام است، خداوند فرموده "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا" و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید و پراكنده نشوید و از اختلاف دوری کنید، فرموده‌ای که حضرت آقا همواره به آن تأکید دارد.

وی گفت: تمام مسلمانان شیعه و سنی از اختلاف و تفرقه دوری کنند و با وحدت و اتحاد در جهت مقابله با جنایات و نابودی رژیم صهیونیستی قیام کنند. کما اینکه نابودی ظالم، فرموده قرآن است.

امام جمعه سنندج از اقدام و حمله موشکی امیدبخش سپاه به اسرائیل قدردانی کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در ماه‌‌های اخیر هزاران نفر از مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان را به شهادت رساند و مظلومیت و فریاد کمک این کشورها به دنیا رسید. دفاع از کشور و مظلومان در مقابل متجاوز حق و مشروع است.

وی با بیان اینکه هر گونه قتل و خون ریختن مسلمانان بر خلاف آئین دین اسلام و عدالت و انسانیت است،  خاطر نشان کرد: شمار کشته‌شدگان غزه و لبنان به 42 هزار نفر رسیده است، سازمان ملل نتوانست این رژیم کودک‌کش و وحشی را کنترل کند، کجاست وجدان بشریت؟ ما امروز همه ملت ایران یکصدا نفرت و انزجار خود را اعلام کرده تا دنیا بداند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌‌های خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته فراجا به همه نیروهای خدوم انتظامی اظهار داشت: این نیروها و مدافعان امنیت و انقلاب اسلامی در زمان جنگ از مردم دفاع کردند و بعد از آن نیز تاکنون امنیت را از نقطه صفر مرزی تا شهرها ایجاد کرده‌اند.

وی یادآور شد: در هشت سال جنگ تحمیلی که منجر به هزاران شهید، جانباز و اسیر شد، هیچ سازمانی از مظلومیت و آوراگی مردم ایران دفاع نکرد در حالی‌که این ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها از خاک، ناموس و امنیت مردم کشور دفاع کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اتحاد و وحدت میان مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی با مردم را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: متولیان امنیت با عطوفت و مهربانی با فرزندان این دیار برخورد کرده و همه جوانان را همچون فرزند خود دانسته و ارتباط صمیمی با آنان دارند و مراقب امنیت و آرامش‌شان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار