عضو مجمع نمایندگان استان:

برای توسعه کرمانشاه باید همراه و همدل شویم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یک از مشکلات حال حاضر استان را «عدم هم افزایی افراد اثرگذار استان» عنوان و تصریح کرد: تا زمانی که این هم افزایی شکل نگیرد و همه در راستای پیشرفت استان یکی نشویم، مشکلی از مشکلات استان حل نمی شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ 09 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، فضل الله رنجبر با اشاره به مشکلات متعدد استان کرمانشاه، گفت: همه از مشکلات کرمانشاه به خوبی آگاهیم و می دانیم در صدر آنها معضلاتی مانند بیکاری، حاشیه نشینی، آسیب های اجتماعی و... قرار دارد، اما حقیقت این است که مشکل اصلی استان عدم هم افزایی افراد اثرگذار آن است.

وی با بیان اینکه متاسفانه کرمانشاه فدای خواسته‌های شخصی برخی افراد شده، عنوان کرد: مشکلات فراوانی در استان داریم و از سوی دیگر هم افزایی لازم میان مسئولان، بزرگان، معتمدین، نمایندگان و... را برای رفع این مشکلات مشاهده نمی کنیم.

رنجبر گفت: مادامی که همه ما یکی نشده و یک ید واحد را تشکیل ندهیم، نمی توانیم کار چندانی برای استان انجام دهیم. حلقه مفقوده پیشرفت و توسعه استان همین عدم وجود افزایی و همکاری بین نیروهای استان است.

این نماینده مجلس گفت: باید همه تلاش کنیم که اختلافات جزیی روی منافع استان سایه نیندازد و باید با هم افزایی و همکاری در کنار هم قدرت لابی گری و چانه زنی خود در جهت تامین منافع استان در سطح ملی را افزایش دهیم.

رنجبر در ادامه به برخی مطالبات و پروژه های مهم استان اشاره کرد و افزود: منطقه آزاد قصرشیرین یکی از این پروژه‌های مهم است که باید آن را راه اندازی کرده و بتوانیم از ظرفیت بزرگ آن برای توسعه و رشد اقتصاد استان بهره بگیریم.

وی افزود: مرز فرصت بی‌نظیری برای استان است و باید بتوانیم با سرمایه گذاری روی آن، قطبیت کرمانشاه در غرب کشور را بیش از پیش تثبیت و تقویت کنیم.

این نماینده مجلس به پروژه بهسازی فرودگاه کرمانشاه هم اشاره و تصریح کرد: بهسازی باند اصلی این فرودگاه که زمینه توسعه پروازهای فرودگاه کرمانشاه را فراهم می کند باید هر چه زودتر انجام شود و همه باید در این زمینه مطالبه‌گر باشیم تا این فرودگاه هرچه سریعتر به نقشی که در گذشته در غرب کشور ایفا می کرد، برگردد.

رنجبر، سامانه سردسیری، پالایشگاه آناهیتا، آزادراه همدان-کرمانشاه و کریدور گردشگری تاقبستان-بیستون را هم از دیگر پروژه های مهم و اثرگذار برای استان برشمرد و افزود: همه باید در کنار هم برای اجرایی شدن این پروژه ها مطالبه‌گر باشیم.

این نماینده مجلس، دهکده لجستیک را هم یکی از پروژه های اثرگذار دیگر استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه این پروژه عملا روی کاغذ مانده و اجرایی نشده و ما نباید از کنار این مطالبات به سادگی بگذریم.

رنجبر گفت: اجرای این پروژه ها می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کرده و گام مهمی در جهت کاهش بیکاری استان باشد و در همین راستا نیاز است که همه منافع شخصی را کنار گذاشته و برای توسعه استان همراه و همدل شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار