سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد نظارت در راستای آمادگی حوزه‌های اجرایی امتحانات نهایی در شهرستان بویراحمد از برخی حوزه‌ها بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ 25 May 2024

پس از وقفه ای چند روزه در برگزاری امتحانات نهایی و بسیار مهم پایه های متوسطه دوم ، با برگزاری امتحانات به صورت هماهنگ و بدون مشکل ، یکی از مهمترین برنامه های ارزیابی تحصیلی در آموزش و پرورش کلید خورد .

اهمیت آغاز آزمون های نهایی از انجایی است که دو موضوع موجب تاخیر و دغدغه شده بود که در مورد اول مشکل ایجاد شده در دریافت کارت ورود جلسه ، عملا دغدغه دانش آموزان و اولیا را در پی داشت و در مورد تاخیر هم حادثه ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور و شهادت وی و همراهان موجب تاخیر 5 روزه در برگزاری امتحانات شده بود اما با اعلام قبلی ، آزمون های نهایی به صورت منظم و بدون دغدغه آغاز شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی در پی شروع امتحانات نهایی و در بازدید از برخی حوزه های امتحانی ، بر حفظ نظم و انضباط و رعایت مقررات و آئین نامه‌های امتحانات تاکید کرد و گفت: همه عوامل اجرایی برگزاری امتحانات نهایی با دقت نظر و مسئولیت مقدمات لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات را فراهم نمایند.
وی افزود: دانش آموزان بر اساس کارت‌های دریافتی از سامانه و مدارس به حوزه‌های امتحانی راس ساعت مقرر با کارت شناسایی معتبر مراجعه و از آوردن هر گونه وسایل الکترونیکی وگوشی همراه خود داری کنند.
جمالی با بیان اینکه نیازی به دریافت کارت جدید ورود به جلسه وجود ندارد تاکید کرد: اگر دانش آموزی به هر دلیلی فاقد کارت ورود به جلسه بود به مدرسه محل تحصیل و یا واحد سنجش ادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه مراجعه تا راهنمایی‌های لازم صورت گیرد.

آغاز یکی از حساس ترین برنامه های پایان سال آموزشی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۹۵ حوزه امتحانی در سطح استان وجود دارد که تمامی حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است.
جمالی تصریح کرد:امتحانات نهایی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم همزمان با سراسر کشور از ۵ خردادماه آغاز و طبق برنامه اعلام شده تا ۴ تیرماه ادامه دارد.
وی در پایان از همه خانواده‌ها خواست محیطی آرام و بانشاط را برای مطالعه بهتر دانش آموزان فراهم نمایند و به دانش آموزان نیز اطمینان داد امتحانات در کمال صحت و دقت برگزار خواهد شد.
در این بازدید سرزده یونس محمود زاده رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی نیز گزارشی از روند آمادگی حوزه‌های امتحانی در شهرستان‌ها ومناطق ۱۳ گانه استان ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار