مدیرکل پست استان بوشهر:

4.2 میلیون مرسوله پستی در بوشهر جابه‌جا شد

مدیرکل پست استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال 4.2 میلیون مرسوله پستی دراستان بوشهرجابجا شده که این رقم تا پایان سال به 8.2 میلیون مرسوله افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 23 October 2015
تابناک بوشهر: عنایت‌الله مقیمی با اشاره به اینه در سفر مدیرعامل شرکت پست تفاهم‌نامه تحول اداری و اجرای مقدمات دولت الکترونیک با استانداری بوشهر منعقد شد اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه فعالیت‌های پستی در استان در زمینه پست الکترونیک و زیرساخت‌های آن در ابعاد گوناگون توسعه می‌یابد.

وی جایگاه پست الکترونیک در جامعه برشمرد و با بیان اینکه این نوع سرویس پستی برکات و آثار مهمی در جامعه دارد تصریح کرد: اجرای خدمات پست الکترونیکی و عدم مراجعه حضوری افراد به سازمان‌ها سبب سلامت اداری، رعایت عدالت و در نتیجه رضایتمندی مردم می‌شود.

مدیرکل پست استان بوشهر با بیان اینکه پست یک رابط امین درجامعه است تصریح کرد: پست یک رابط امین بین دولت و مردم، مردم با مردم و سازمان‌ها با سازمان‌ها است که این رابطه زمینه سالم‌سازی محیط اداری  و امنیت شهروندان فراهم می‎کند.

مقیمی بابیان اینکه 280 منطقه پستی در استان بوشهر فعال است گفت: 166 منطقه در روستاها و مابقی در شهرهای استان بوشهر مستقر هستند.

وی بااشاره به اینکه سالاتنه 7 تا 8 میلیون مرسوله پستی در استان بوشهر جابه‌جا می‌شود بیان کرد: در نیمه نخست امسال4.2 میلیون مرسوله پستی دراستان بوشهرجابجا شده که این رقم تا پایان سال به 8.2 میلیون مرسوله افزایش می‌یابد.

مدیرکل پست استان بوشهر با اشاره به اینکه 40 درصد خدمات پستی در شهرهای استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار شده خاطرنشان کرد:  با برنامه‌ریزی انجام شده امسال بخش عمده‌ای از سرویس‌های پستی دیگر به بخش غیردولتی واگذار می‌شود.

مقیمی بااشاره به اینکه اداره پست عسلویه امسال راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این اداره در عسلویه 16 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد خدمات پستی مکانیزه است گفت: اکنون 790 نوع خدمات پستی در استان بوشهر ارائه می‌شود ولی سرانه مرسوله پستی در کشور بسیار پایین است چراکه این سرانه در کشورهای توسعه یافته 2 هزارمرسوله است که این رقم در کشور ما به ازا هر نفر 10 مرسوله است.

مدیرکل پست استان بوشهر با اشاره به اینکه در هفته پست 13 نوع سرویس جدید پستی دراستان بوشهر افتتاح شد گفت: پست تجارت الکترونیک دراستان بوشهر جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد به گونه‌ای که رتبه نخست در کشور دارد.

مقیمی با تاکید بر مشارکت دستگاه‌های اجرایی در بهره‌مندی بیشتر از سرویس‌های پستی گفت: اکنون اداره کل پست استان بوشهر 13 میلیارد ریال از دستگاه‌های دولتی مطالبه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار