تیم منتخب کشتی البرز مشخص شد

کد خبر: ۱۱۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 21 October 2015

رییس هیئت کشتی استان البرز گفت: با برگزاری مسابقات انتخابی، کشتی‌گیران البرزی اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور معرفی شدند.

مسیب دهبالایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی استان البرز برای حضور در قهرمانی کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته در خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها ۲۳۶ کشتی گیر از شهرستان های مختلف البرز در ۸ وزن و در دو رشته آزاد و فرنگی رقابت کردند تا مسافران مسابقات کشور معرفی شوند.

دهبالایی ادامه داد: البرز در رده آزاد و فرنگی با توجه به اعلام فدراسیون کشتی البرز دو سهمیه در هر وزن دارد لذا پس از برگزاری مسابقات انتخابی ۳۲ کشتی گیر در اوزان مختلف برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند.

وی به نفرات برتر ۸ وزن کشتی آزاد اشاره کرد و گفت: رضا وکیلیان و رسول محمدی در وزن اول، امید جلالی بهار و محمدرضا فرمانی در وزن دوم، کریم صالحی و رضا نیک لک در وزن سوم، امین جعفری و محسن ورزدار در وزن چهارم، داود ملکی و محمدرضا سرگو در وزن پنجم، مسعود مددی و مسعود طاهری در وزن ششم، الیاس بختیاری و علی سازگار در وزن هفتم و علیرضا محمدی و صابر کولیوند در وزن هشتم به مقام های اول و دوم رسیدن و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.

وی به نتایج تیمی کشتی آزاد پرداخت و گفت: در این رشته کرج با کسب بیشترین امتیاز به مقام اول رسید و تیم های فردیس و نظراباد دوم وسوم شدند.

رییس هیئت کشتی استان البرز در ادامه به نتایج رقم خورده در کشتی فرنگی اشاره کرد و افزود: مصطفی بهزادی مقدم و سعید زلقی در وزن اول، محسن سلطانی و مجید حسین لو در وزن دوم، عابد بابکان و وحید صارمی در وزن سوم، حسن جلیل خانی و منصور رستمی در وزن چهارم ، مجتبی عبادی و میثم کشتکار در وزن پنجم، حسین بسطامی و بهرام بهرامی در وزن ششم، امید افتخاری و سجاد زارعی در وزن هفتم و علیرضا گلدوست و مجتبی رضایی در وزن هشتم نفرات منتخب برای کشور هستند.

وی از قهرمانی فردیس در کشتی فرنگی خبر داد و گفت: تیم های کرج و نظرآباد نیز عنوان دوم و سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

دهبالایی در پایان افزود: امیدوارم با توجه به آمادگی خوبی که از کشتی گیران دیدیم شاهد عملکرد خوب آنها در مسابقات کشوری که هفته اول آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود باشیم و در نهایت عناوین برتر به البرزی ها برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار