استفاده از مردم برای اقتصاد مقاومتی

کد خبر: ۱۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 08 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ازفارس،حجت‌ا‌لاسلام صفر یوسف‌زاده امام جمعه چالدران در گفت‌وگوی خبری گفت :با وجود اینکه یک سال از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی و ابلاغ مولفه‌های مختلف آن می‌گذرد، هنوز اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام نگرفته است.

یوسف‌‌زاده گفت: در صورتی که مسئولان کشور با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری منابع موجود را مدیریت و بهره‌برداری بهینه کنند، کشورمان در همه زمینه‌ها به اوج عزت، اقتدار و استقلال دست پیدا خواهد کرد.

امام جمعه چالدران اضافه کرد: در صورت بسترسازی برای استفاده از ظرفیت‌های نهفته بین اقشار مختلف جامعه، مردم ما همراه با شوری وصف‌نشدنی همچنان با لبیک‌گویی به فرامین ارزشمند رهبر انقلاب به میدان‌های کار و تلاش خواهند شتافت.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطوح ملی و جهانی باید از ظرفیت‌های نهفته در مردم به ویژه جوانان حداکثر استفاده را کرد، ادامه داد: در این راستا اقتصاد کشور اسلامی باید به دست پرتوان ملت‌مان مدیریت شود.

رئیس حوزه‌های علمیه چالدران ظرفیت نهفته بین اقشار مختلف را به معنای واقعی بالا و غیرقابل ‌توصیف دانست و گفت: امید آن داریم، خداوند متعال قدرت، توانایی و تدبیر لازم به دولتمردان برای استفاده از قابلیت عظیم ملت را بدهد، تا برای حضور حداکثری مردم در زمینه خنثی کردن توطئه‌ دشمنان زمینه‌‌سازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار