افتتاح 30واحدازخوابگاه مجمع خیرین سلامت

عضو مجمع خیرین سلامت همدان از بهر‌ه‌برداری 30 واحد از 110 واحد خوابگاه در حال ساخت مجمع خیرین سلامت همدان در مهرماه سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 20 October 2015
عضو مجمع خیرین سلامت همدان از بهر‌ه‌برداری 30 واحد از 110 واحد خوابگاه در حال ساخت مجمع خیرین سلامت همدان در مهرماه سال آینده خبر داد.

به گزارش فارس؛قربانعلی ریزه‌وندی با بیان اینکه در خصوص ساخت و سازهای بیمارستانی به عنوان رابط در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنم، اظهار کرد: پیگیر ساخت و تعمیر خانه‌های بهداشت و خوابگاه‌های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی همدان با کمک مجمع خیرین سلامت از وظایف بنده است.

وی با اشاره به ساخت خوابگاه 110 واحدی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کمک خیرین در همدان، گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری منطقه 4 همدان پروانه ساخت این مرکز به صورت رایگان برای مجمع خیرین سلامت در نظر گرفته شد.

عضو مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه نخستین قدم‌های خیرخواهانه در ساخت این مجموعه از سوی خانواده مرحوم فرشچیان برداشته شد، افزود: 50 میلیون تومان توسط این خانواده در ساخت خوابگاه کمک شد و توسط خانواده خیر دیگری نیز 150 میلیون تومان برای خرید آهن‌آلات و اجرای مرحله فونداسیون هزینه شد.

وی با اشاره به اختصاص 60 تن میلگرد برای ساخت این خوابگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی، گفت: هم‌اکنون 30 واحد از این مجموعه در مرحله سفت‌کاری است که طی یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

ریزه‌وندی با بیان اینکه هر بلوکی شامل 6 طبقه بوده و 30 واحد به نام بلوک B نامگذاری شده است، افزود: این بلوک با زیربنای یک هزار و 700 متر مربع در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم در تکمیل این خوابگاه خیرین را پای کار آوریم، تصریح کرد: اهدای سیم جوش، ماسه و بتن‌ریزی از جمله کمک‌های خیرین در ساخت این مجموعه بوده و برخی از آنها نیز قول اعطای پنجره برای این مجموعه را داده‌اند.

عضو مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه امیدواریم مهرماه آینده 30 واحد از این مجموعه در اختیار متقاضیان قرار گیرد، افزود: در شهرستان ملایر ساخت مرکز دی آی سی، آی سی یو و تعمیر و تجهیز بخش‌هایی از بیمارستان امام حسین(ع) توسط خیرین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان سه دستگاه دیالیز توسط خانم خیر برای بیماران خریداری شده است، خاطرنشان کرد: دو فرد خیر دیگر نیز دستگاه سرکانتر آزمایشگاهی و دستگاه سونوگرافی را برای بیمارستان تهیه کردند.

ریزه‌وندی با اشاره به ساخت مرکز دیالیز توسط فرد خیر در شهرستان کبودراهنگ، گفت: ساخت مرکز بهداشتی درمانی روستای اکنلو و باباخنجر از دیگر کمک‌های خیرین در این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه در بیمارستان فامنین چهار واحد برای کارکنان این بیمارستان با کمک خیرین در حال ساخت است، در ادامه خواستار کمک خیرین برای ساخت و نوسازی خانه بهداشت‌‌ها در استان شد.

عضو مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه خانه‌های بهداشتی در استان وجود دارد که در حوزه معاونت بهداشتی نیست و با تماس تلفنی مردم، آنها خواستار رسیدگی به این مراکز هستند، افزود: سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان پشتوانه سلامت آیندگان خواهد بود و باید به این امر توجه خاصی کرد.

وی تصریح کرد: ساخت مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان با 200 تختخواب به همت فرد خیر شاخصه مهمی است تا دیگران نیز کمک‌های خود را برای اعتلای سلامت مردم هزینه کنند.

ریزه‌وندی در پایان با بیان اینکه اخیراً وزارت بهداشت اقدامات خوبی در ساخت و نوسازی خانه‌های بهداشتی و مراکز درمانی در پیش گرفته است، گفت: امیدواریم با کمک خیرین این مهم شتاب بیشتری به خود گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار