تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان به جوانان و دانش‌آموزان استان بوشهر

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس در جامعه گفت: آشنایی جوانان و دانش‌آموزان استان بوشهر از حماسه‌آفرینی و رشادت و جانفشانی رزمندگان در اولویت قرار گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 21 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی ظهر امروز در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان بوشهر، اظهار داشت: بیش از ۸۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری نواحی، حوزه‌های مقاومت بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات و نهاد‌های فرهنگی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را در جامعه مهم دانست و تصریح کرد: انتقال حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس به جامعه سبب می‌شود افراد جبهه‌های حق و باطل را به خوبی شناخته و با اراده قوی به سمت اهداف متعالی خود حرکت کنند.

دشتی حماسه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شهدا و رزمندگان با جانفشانی‌های خود انقلاب را تا به حال از تمامی اقدامات دشمنان اسلام بیمه کرده و روز به روز به واسطه حماسه‌های آنان به عزت و قدرت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر جایگاه استان بوشهر در ۸ سال دفاع مقدس را مهم و تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان بوشهری در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی حضور فعال داشتند و حماسه‌های ماندگار خلق کردند.

وی با تاکید بر تبیین حماسه رزمندگان به نسل جوان و نوجوان گفت: باید جوانان و نوجوانان از رشادت و جانفشانی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس آشنا شوند تا اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای ناکام بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار