حذف ۵۸ کلاس درس کانکسی طی ۲ سال در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: طی دو سال اخیر ۵۸ کلاس درس کانکسی حذف و ۹۱۱ کلاس درس نیز استانداردسازی شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 02 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از ایسنا، سیدعلیرضا موسوی نژاد در گفت‌وگویی در خصوص چالش کمبود فضای آموزشی گفت: در دو سال اخیر  ۱۱۷ پروژه با ۳۲۵ کلاس درس در استان  احداث و افتتاح شده است. 

وی با بیان اینکه هم چنین در این مدت  ۵۸ کلاس کانکسی حذف  و ۹۱۱ کلاس درس نیز استانداردسازی شده است، افزود: پیش بینی ما این است که در  مهر ماه جاری ۱۴۴ کلاس درس جدید به فضای آموزشی استان اضافه شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی از بهسازی و زیباسازی ۴۰۰ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در تابستان امسال خبر داد و گفت: همچنین ۵۳ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات کمک آموزشی به استان اختصاص یافته است. 

موسوی نژاد افزود: طرح زیباسازی و افزایش فضای نمازخانه‌ها در مدارس نیز  پیش بینی شده که امیدواریم با ابلاغ اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی سازمان نوسازی مدارس و استانداری به سرانجام برسد. 

وی با بیان اینکه اکنون ۹۲ مدرسه دو نوبته در خراسان جنوبی  وجود دارد، اظهار کرد: اگر در تحویل مدارسی که در حال ساخت و ساز است تاخیری انجام شود؛ ممکن است این رقم افزایش پیدا کند. 

موسوی نژاد از توجه ویژه دولت سیزدهم  به پژوهش سراهای استان و تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز آن‌ها خبر داد و گفت: در طول یک سال اخیر ۵۳ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس شبانه روزی تخصیص یافته که رشد پنج برابری نسبت به  سنوات گذشته داشته است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار